1396-08-13 20:02
1187
0
46168
فرماندار شهرستان آق قلا :

دشمن باید بداند ما رهرو راه امام(ره) هستیم

فرماندار شهرستان آق قلا گفت : ملت بیدار ایران ، همواره پشتیبان مقام معظم رهبری ، تمامی ارزشهای اسلامی و همچنین همه نیروهای نظامی ، امنیتی و انتظامی اعم از سپاه پاسداران غیور و ارتش مقتدر است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، فرماندار شهرستان آق قلا حضور گسترده مردم با قومیت های مختلف ، اعم شیعه و سنی در مراسمات و مناسبت های ملی و مذهبی را نشان از وحدت مثال زدنی این شهرستان بیان کرد و افزود : آفرین بر حضور و دینداری شما زنان و مردان غیور شهرستان مرزنشین آق قلا که همگام با ملت بیدار ایران اسلامی در سراسر کشور باری دیگر حضور پررنگ و وحدت بخش شیعه و سنی در نقطه استراتژیکی استان را به نمایش گذاشتید.

وی اقتدار ، امنیت و آزادگی کشور ایران اسلامی را به برکت حضور نیروهای نظامی ، امنیتی و انتظامی و همچنین بیداری همه آحاد مردم در برابر هجمه های استکبار به سرکردگی آمریکا و حامیانش در منطقه بیان کرد و افزود : دشمن باید بداند ما رهرو آن امامی هستیم که سالها در تبعید بود ، ما فرزندان کسانی هستیم که در دفاع از انقلاب و ارزشهای دین مبین اسلام با جان و دل ایستادگی کرده اند و همچنین از نسل شهدای 8 سال دفاع مقدس هستیم که با تمام قوا در برابر تمامی استکبار جهانی ایستاده ایم.

ضمیر در ادامه خطاب به رئیس جمهور امریکا "ترامپ" اعلام داشت : ملت بیدار ایران ، همواره پشتیبان مقام معظم رهبری ، تمامی ارزشهای اسلامی و همچنین همه نیروهای نظامی ، امنیتی و انتظامی اعم از سپاه پاسداران غیور و ارتش مقتدر است و ذره ای از اعتقادات این مردم در برابر ظلم ستیزی و استکبار ستیزی کاسته نخواهد شد. دولت آمریکا نه می تواند برجام را ازبین ببرد و نه خواهد توانست بین اقوام ، مذاهب و گروه های سیاسی مختلف کشورمان تفرقه ایجاد کند.

"ضمیر" در خاتمه سخنان با بیان اینکه "ما ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در هر شرایطی که منافع ملی این مرز و بوم به خطر بیفتد با مشت های گره کرده در برابر استکبار خواهیم ایستاد" از حضور پرشور مسئولین دستگاههای اجرایی ، علماء و روحانیون تشیع و تسنن منطقه ، دانش آموزان و همه اقشار مختلف در مراسم راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.