1396-08-17 14:02
1443
0
46313
در گردهمایی گروه های آموزشی تربیت بدنی استان عنوان شد؛

برگزاری امتحان هماهنگ تربیت‎بدنی با حضور 53هزار دانش‎آموز گلستانی

مسئول تربیت بدنی آموزش و پروش شهرستان آق قلا گفت: امتحان هماهنگ تربیت بدنی قرار است امسال به صورت امتحان نهایی با حضور 53هزار دانش‎آموز گلستانی در پایه ششم و نهم برگزار شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، گردهمایی گروه های آموزشی تربیت بدنی آموزش و پرورش استان گلستان با حضور سرگروه های درس تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ها در آق قلا برگزار شد.

خوش تربیت مسئول تربیت بدنی آموزش و پروش شهرستان آق قلا در حاشیه این گردهمایی گفت : هدف از برگزاری این همایش هماهنگی امتحان هماهنگ تربیت بدنی است که قرار است امسال به صورت امتحان نهایی در پایه ششم و نهم برگزار شود سرگروه های هر شهرستان برای تعیین ماده های امتحانی و آزمون های پیش رو دور هم جمع شدند.

مهدوی مسئول گروه آموزشی درس تربیت بدنی استان گلستان گفت : ما در استان گلستان در دوره ابتدایی 163 نفر آقا و 126 نفر خانوم و در دوره متوسطه 181 نفر آقا و 153 نفر خانوم مربیان تربیت بدنی مشغول هستند در مجموع تعداد 326 هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند که از این تعداد 30هزار و 746 در پایه ششم مشغول به تحصیل و حدود 22هزار و 240 دانش آموز در پایه نهم مشغول به تحصیل هستند امسال به صورت استانی آزمون هماهنگ پایه نهم مربوط به درس تربیت بدنی داریم که در نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار می شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.