1396-09-11 18:58
1623
0
47304
فعال اقتصاد مقاومتی در آق قلا:

درآمد 600 میلیون ریالی در کارگاه نجاری/ برای 16 نفر اشتغال ایجاد کردم

وسایل مختلفی در این کارگاه چوب ونجاری مانند سرویس خواب ، جهیزیه عروس ، کابینت و تمام صنایع چوبی را در این کارگاه تولید میکنیم و در سال 500 الی 600 میلیون ریال درآمد داریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری برای نخستین بار در شهریور سال 1389 مطرح گردید یک الگوی علمی متناسب با نیازهای کشور است و ایشان در تعریف آن می‌فرمایند: «اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط فشار، در شرایط تحریم، در شرایط دشمنی‌ها و خصومتهای شدید می‌تواند تعیین‌کننده رشد و شکوفایی کشور باشد.»

در واقع اقتصاد مقاومتی یک نظام اقتصادی است که هماهنگ با سیاست‌های کلان کشور و برای مقاومت در برابر اقدامات تخریبی دشمنان شکل می‌گیرد تا بتواند در برابر ضربات اقتصادی و به ویژه تحریم‌ها ایستادگی کند و کشور را بر ریل توسعه و پیشرفت کماکان هدایت نماید.

نعمت طعنه مالک فعال اقتصادی در حوزه تولید صنایع چوب و MDF در گفتگو با خبرنگار ما گفت : من یک معلم هستم که از 9 سال پیش بنا به علاقه شخصی خودم به کار چوب و نجاری شروع به اینکار کردم.

وی افزود : در شروع فعالیت با دو الی سه نفر آغاز به کار کردیم و امروز توانستیم آن را به 6 نفر برسانیم . به عبارتی برای 6 نفر به صورت مستقیم و 10 نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد شغل گردید.

طعنه در خصوص فعالیت های این کار گفت : وسایل مختلفی مانند سرویس خواب ، جهیزیه عروس ، کابینت و تمام صنایع چوبی را در این کارگاه تولید میکنیم و در سال 500 الی 600 میلیون ریال درآمد داریم.

این فعال اقتصادی تصریح کرد : مقام معظم رهبری، امسال و سال های گذشته را با مضمون اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده است. ما نیز به این فرمان لبیک گفته و با استعداد و توانایی های فردی توانستیم برای 16 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.