1396-09-30 09:16
912
0
48085
در جلسه شورای اداری آق قلا مطرح شد؛

68 درصد سهم اشتغال زایی آق قلا تحقق یافته است/ عزم جدی دولت در رفع موانع تولید و تسهیل در حرکت چرخ اقتصاد!

فرماندار آق قلا گفت: در بحث آبزی پروری تسهیلات ویژه ای داریم تعهد استان برای ایجاد اشتغال در سال 96 تعداد 19400 نفر است که از این مقدار سهم تعهد شهرستان آق قلا 1218 نفر است که با توجه به سامانه ایجاد شده 68 درصد تحقق اشتغال داشته ایم.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا و دومین نشست فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و صنعتگران شهرستان آق قلا برگزار شد .

در این جلسه ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان، امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان آق قلا، مدیران استانی و شهرستانی، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و صنعتگران حضور داشتند در مورد رونق کسب و کار، رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران بحث و گفتگو کردند.

ضمیر فرماندار آق قلا در این مراسم گفت : ما در اجرای سیاست های دولت مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان رونق تولید و رونق کسب و کار هستیم. به تمام تولیدکنندگان اعلام کنیم دولت به هر سرمایه گزاری که ایجاد اشتغال کند تسهیلات ویژه اعطا میکند.

وی افزود : در بحث آبزی پروری تسهیلات ویژه ای داریم تعهد استان برای ایجاد اشتغال در سال 96 تعداد 19400 نفر است که از این مقدار سهم تعهد شهرستان آق قلا 1218 نفر است که با توجه به سامانه ایجاد شده 68 درصد تحقق اشتغال داشته ایم.

فرماندار آق قلا ادامه داد :در طرح های اشتغال خانگی یا کسانی که طرح اقتصادی توجیهی دارند آمادگی اعطای تسهیلات داریم.

فرماندار شهرستان آق قلا در ادامه با ابراز خرسندی از بیان مسائل تولید کنندگان گفت : من امروز بسیار خوشحال شدم که تولید کنندگان بدون هیچ ترسی تمام مشکلات خود را در برابر مسئولان مطرح کردند. ما به طور حتم این صحبت ها را جمع بندی خواهیم کرد و در راستای رفع مسائل تولید کنندگان استفاده خواهیم کرد.

عزم جدی دولت در رفع موانع تولید و تسهیل در حرکت چرخ اقتصاد!

راه اسپی دژ محمود ربیعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان در نشست فعالین اقتصادی شهرستان آق قلا گفت: دولت عزم جدی در رفع موانع تولید و تسهیل در حرکت چرخ اقتصاد دارد. هدف دولت دوازدهم توسعه رونق تولید و در نتیجه افزایش افراد شاغل و کاهش بیکاری در جامعه است.

وی افزود: یکی از اصلی ترین ابزار برای اشتغال زایی در کشور، فعال سازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل است. با فعال سازی واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل و با برگزاری کارگروه های رفع موانع تولید، اشتغال زایی زیادی در کشور و در استان ها ایجاد خواهد شد. در این صورت باعث پایین آمدن نرخ بیکاری و افزایش اشتغال به خصوص برای نسل های جدید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی در راستای منویات مقام معظم رهبری را در گرو اعتماد متقابل بین دولت و مردم است. چرا که این اعتماد باعث تسهیل در حرکت اقتصادی و گره گشای مشکلات خواهد بود.

ربیعی خاطر نشان کرد: امیداوریم با هماهنگی،همدلی و هم افزایی هرچه بیشتر بین مردم و مسئولین بیش از پیش در مسیر اشتغال و رونق کسب و کار قرار گرفته و شاهد رشد،توسعه و آبادانی ایران اسلامی باشیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.