1396-10-05 11:59
969
0
48309
فرماندار آق قلا خبر داد :

صدور ابلاغیه استاندار گلستان مبنی بر بکارگیری نیروهای جوان/ ایجاد 1600 شغل در کارگاه های صنایع چوب و مبلمان عطاآباد آق قلا

فرماندار آق قلا از ابلاغ استاندار گلستان به دستگاههای اجرایی در خصوص بکارگیری نیروهای جوان و بانوان در مسئولیت های مختلف خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، نشست مشورتی جوانان شهرستان آق قلا با هدف تشکیل کمیته های تخصصی و بررسی راهکارهای مناسب در توسعه اشتغال این حوزه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

امانگلدی ضمیر، فرماندار آق قلا در این جسله گفت : اقتصادی مثبت و رتبه کشورمان در نگاه توسعه بین المللی بر اساس آمار و ارقام سازمان های جهانی علیرغم مسائل و مشکلات فراوان را خوب توصیف می باشد.

وی افزود : حوزه اشتغال مهمترین دغدغه دولت بوده که حل این مسئله، نیازمند مشارکت مردم و یاری رساندن به مسئولین است.

ضمیر ادامه داد : ایجاد 1600 شغل در کارگاهها و نمایشگاههای صنایع چوب و مبلمان روستای عطا آباد و تشکیل 70 پرونده و صدور مجوز آب بندان در بخش کشاورزی و اشتغال حوزه صنایع دستی در شهرستان آق قلا تنها بخشی از تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت دولت از اشتغالزائی پایدار برای جوانان و توسعه روستاها می باشد.

وی خاطر نشان کرد : تعهد اشتغال دولت در سال جاری 970 هزار شغل و سهم استان گلستان 19400 اشتغال می باشد. همچنین 1218 شغل از مجموع تعهدات استانی به شهرستان آق قلا اختصاص داده شده است که آمار ثبت نام متقاضیان جویای کار و اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد شهرستان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

فرماندار آق قلا از ابلاغ استاندار به دستگاههای اجرایی در خصوص بکارگیری نیروهای جوان و بانوان در مسئولیتهای مختلف خبر داد و بر استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان در توسعه شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.