1396-11-12 15:58
1139
0
49877
گزارش مردمی؛

خوشحالی مردم از بارش برف و باران در روزهای اخیر

هرچند بارش باران و برف در روزهای اخیر مشکلاتی را ایجاد کرد ولی بارش باران این نعمت الهی موجب خوشحالی کشاورزان و مردم شده است و دست به دعا برداشته و به خاطر نزول رحمت الهی خدا را شکر کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، پس از روزها چشم‌انتظاری بارش باران در شهر و روستاهای آق قلا در روزهای اخیر انجام شد و زمستان سرانجام خودی نشان داد. چرا که مطابق با آمارها، کمبود بارش و حجم آب پشت سد ها و سطح آب چاه ها بسیار پایین بود. به لطف پروردگار، موج سرد سیبری که این هفته وارد کشورمان شد، هرچند که مشکلاتی را ایجاد کرد ولی بارش باران این نعمت الهی موجب خوشحالی کشاورزان و مردم شده است و دست به دعا برداشته و به خاطر نزول رحمت الهی خدا را شکر کردند.

یکی از شهروندان آق قلایی در این رابطه به خبرنگار ما گفت : بارش برف و نزول رحمت الهی برای ما بسیار شادی آور و خوش آیند بود این بارش باعث شد شور و نشاط زیادی شهر را در بر بگیرد و باعث شد تا بخشی از خشکی زمین کاهش یابد.

شهروند دیگر به خبرنگار ما گفت : ما بسیار خوشحال هستیم که برف بارید و زمین های کشاورزی را آبیاری کرد و خانواده ما و بچه ها خوشحال شدند. خداوند را به خاطر این نعمت شاکریم.

یک آق قلایی دیگر نیز گفت : بارش برف شادی و نشاط زیادی را برای ما آورد همچنین با برف بازی و ابراز شادی از بارش رحمت الهی باعث ایجاد خوشحالی شد.

یک کاسب بازار نیز در این خصوص به ما گفت : بسیار از بارش برف و سفید پوش شدن شهرمان خوشحال شدیم و با بارش رحمت الهی برکت کسب و کار ما نیز زیاد شده است.

حال وظیفه ما در این برهه این است که حداکثر صرفه جویی را در مصرف آب انجام دهیم. چرا که با وجود بارش باران و برف اخیر باز هم فاصله زیادی تا حدا مطمئن ذخیره آب داریم. جلوگیری از هدررفت آب از جمله مواردی است که به صورت یک احساس مشترک در همه انسان ها وجود دارد، اما اغلب خود را درگیر این مسئله نمی کنند و حاضر نیستند تغییری در زندگی روزمره خود ایجاد کنند.

بنابراین کافی است با رعایت برخی نکات در مصرف آب صرفه جویی کرده تا در فصل گرم سال دچار مشکلی نشویم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.