1396-11-13 17:59
1072
0
49913
بخشدار بخش مرکزی آق قلا:

عمران و آبادانی روستاها از برکات انقلاب اسلامی است

بخشدار بخش مرکزی آق قلا، دهیار روستای دوگونچی و اهالی این روستا گفتند : عمران و آبادانی روستاها از برکات انقلاب اسلامی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، اسماعیل آرخی بخشدار بخش مرکزی شهرستان آق قلا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در روستای دوگونچی در حال حاضر جدول بتنی به طول 500 متر و همچنین کانیوو به طول 500 متر در حال ساخت است.
وی افزود: اعتبار این دو پروژه در حدود 1400 میلیون ریال است که در حال احداث برای روستای دوگونچی می باشد.

اسماعیل آرخی ادامه داد: به برکت جمهوری اسلامی خدمات زیادی برای تمام کشور از جمله روستا ها و به خصوص روستای دوگونچی انجام شد. اگر بخواهیم به گوشه ای از این اقدامات اشاره کنیم راه های آسفالته روستا، مدرسه های نوساز، به خصوص مدرسه ای که با حضور استاندار با اعتبار 10 میلیارد ریالافتتاح شد و همچنین از موهبت های دیگر انقلاب اسلامی در این روستا میتوان به خانه بهداشت و مرکز بهداشتی درمانی مجهز با استقرار 2 دکتر و کارکنان آن اشاره کرد

دوگونچی دهیار روستا نیز با اشاره به برکات انقلاب اسلامی در روستا به خبرنگار ما گفت: به حق تحول و پیشرفت روستا ها به سمت آبادانی را می توان به وضوح دید و ما خدا را در این خصوص شکر میکنیم.

یکی دیگر از اهالی روستا نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: عمران و آبادانی روستاها از برکات مشخص انقلاب اسلامی است و همه این موارد نشان دهنده برکات و نعمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که یاری دهنده محرومان کشور عزیزمان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.