1396-12-07 13:46
978
0
50917
نماینده مردم گرگان و آق قلا خبر داد :

مسیر ارتباطی گنبد و بندرترکمن به آق قلا چهار باند می شود

نماینده مردم آق قلا و گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از خواسته های مردم شریف ترکمن صحرا 4 بانده شدن جاده آق قلا به گنبد و آق قلا به بندرترکمن بود که مصوبه آن توسط فرماندار و استاندار گرفته شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، نبی هزارجریبی نماینده مردم آق قلا و گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بازدید از بعضی از روستا ها را شروع کردیم تا مشکلت روستایی را از نزدیک بررسی کنیم. میتوان گفت که بیشتر مشکلات روستایی مشترک است. مشکل آب شرب روستای قره داغلی و مدرسه قدیمی این روستا را بررسی کردیم.

وی با تاکید بر نقش آموزش در آینده کشور گفت: از مسئولین میخواهیم که پیگیر این مشکلات باشند. دانش آموزان آینده سازان کشور ما هستند و در هر نقطه ایران و گلستان به بحث آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشته باشیم.

نماینده مردم آق قلا و گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحث جاده روستایی خرید تضمینی، محصولات کشاورزی و افت فشار برق در روستا ها از مشکلات مطرح شده بود که ما در جلسات دوره ای که با استاندار داریم این مشکلات را مطرح خواهیم کرد تا بتوانیم بر اساس اولویت رسیدگی ویژه ای کنیم.

مهندس نبی هزارجریبی خاطر نشان کرد: یکی از خواسته های مردم شریف ترکمن صحرا 4 بانده شدن جاده آق قلا به گنبد و آق قلا به بندرترکمن بود که مصوبه آن توسط فرماندار و استاندار گرفته شد که در فاز اول 20 کیلومتر از سه راه عطاباد به طرف علی آباد اجرایی خواهد شد که این جاده را به جاده ترانزیتی در منطقه تبدیل خواهد شد و از بار ترافیکی مسیر گرگان به گنبد و مینودشت کاسته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.