1397-01-09 18:01
1168
0
52069
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آق قلا خبر داد؛

اعزام چهارمین کاروان راهیان نور آق قلا به مناطق جنوب + تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آق قلا گفت: چهارمین کاروان راهیان نورسال 96 از اقشار مختلف مردم آق قلا به منطقه عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، سرهنگ زرگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آق قلا در گفتگو با خبرنگار ما گفت : شهرستان آق قلا شاهد اعزام کاروان راهیان نور به استعداد 6 دستگاه ماشین با همکاری ادارات و ارگان های شهرستان بود.

وی افزود : ما در سال 96 در حدود 4 دوره اعزام داشتیم و این آخرین مرحله سال قبل است که به اوایل امسال موکول شده بود. که تقریبا 180 نفر به علاوه عوامل اجرایی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

امانگلدی ضمیر فرماندار آق قلا نیز در حاشیه این اعزام گفت : فلسفه راهیان نور فلسفه زیارت است. بهترین عزیزان ما برای حفظ سرزمین و کیان و دستاورد های نظام و انقلاب و فرمان حضرت امام و اطاعت رهبری جان خود را از دست دادند و شهید شدند و بالاتر از شهادت هیچ جایگاهی نیست .

وی ادامه داد : هدف از این اعزام آن است که در جنوب ایران چه اتفاقات بزرگی افتاده است چه سردارانی چه عزیزانی برای حفظ وطن از جان خود گذشتند و این یک زیارتی است ما هم با همکاری ادارات به خصوص سپاه آق قلا این اعزام صورت گرفت. 

راهیان نور
راهیان نور
راهیان نور
راهیان نور
راهیان نور
راهیان نور

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.