1397-01-17 13:58
1867
0
52286
طی حکمی از سوی مدیر کل تامین اجتماعی استان؛

"فریبا صحنه" رئیس تامین اجتماعی آق قلا شد + تصاویر

در مراسمی ، سرکار خانم فریبا صحنه بعنوان رئیس جدید اداره تامین اجتماعی شهرستان آق قلا معرفی گردید.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، علی اصغر نیک نیا مدیر کل تامین اجتماعی در مراسم تودیع معارفه رئیس تامین اجتماعی شهرستان آق قلا: امروز ما در راستای دستور العمل ریاست جمهوری و تاکید موکد استاندار محترم مبنی بر به کارگیری بانوان و جوانان و با توجه به اینکه در شعبه گرگان به وجود ایزدی زاده ریاست رئیس شعبه آق قلا که یکی از نیرو های خوب و توانمند ما بود، نیاز داشتیم، با هماهنگی که با فرماندار و نمایندگان و امام جمعه شهرستان، سرکار خانم فریبا صحنه را به عنوان ریاست شعبه به کارگیری کنیم.

امانگلدی ضمیر، فرماندار آق قلا نیز در این مراسم گفت :تامین اجتماعی یک چتر خدمات بیمه ای بر سر آحاد ملت است که در راستای هدف اصلی دولت دوازدهم یعنی تحقق عدالت اجتماعی و حمایت و پشتیبانی از اقشار محروم و کم درآمد جامعه را فعالیت می نماید.

وی افزود : تامین اجتماعی نهادی است که امروز با ۶۰ درصد مردم ایران سرو کار دارد و این گستردگی در ارائه خدمات،ضرورت به کارگیری نیروهای متدین،مومن،متعهد و متخصص را در این سازمان بیش از پیش مورد تاکید قرار می دهد.

لازم به ذکر است است در پایان این مراسم از زحمات 14 ساله مهدی ایزدی زاده تکریم بعمل آمده و سرکار خانم فریبا صحنه بعنوان رئیس جدید اداره تامین اجتماعی شهرستان آق قلا معرفی گردید.

اسپی دژ نیز به نوبه خود به ضمن تبریک به خانم صحنه، آروزی موفقیت برای ایشان را دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.