1393-08-11 14:59
2231
0
5232
در سالن اجتماعات فرمانداری آق قلا برگزار گردید؛

جلسه بررسی روند احداث مجتمع فرهنگی شهدای گمنام آق قلا

جلسه بررسی و هماهنگی روند اجرای مجتمع فرهنگی شهدای گمنام شهرستان آق قلا با حضور اعضای هیئت امنای این مجتمع و همچنین سرهنگ حسین نیا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و کیاءالحسینی نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گلستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ ؛ در این جسله ابتدا، سرهنگ حسن نیا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان با تشریح روند احداث این مجتمع، و همچنین بودجه های اختصاص یافته، بر استفاده از حداکثر ظرفیت این شهرستان من جمله ، شهرک صنعتی، جمع آوری زکات، کمک های مردمی و ... تاکید نمود.

وی افزود : طرح اولیه این پروژه از آلاچیق ترکمن که برگفته از تاریخ و فرهنگ بومی منطقه با حجمی گنبدی شکل و دایره ای باشد الهام گرفته است.

سرهنگ حسن نیا ادامه داد : بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان تاکنون مبلغ 730 میلیون ریال به این پروژه اختصاص داده است که از این مبلغ 30 میلیون ریال آن برای طراحی فاز 1 و 2 و مابقی آن برای اجرای ستون های این مجتمع هزینه گردیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان در پایان گفت : مبلع 100 میلون ریال نیز توسط سردار سرلشکر دکتر فیروز آبادی، ریاست محترم ستادکل نیروهای مسلح برای احداث این پروژه اختصاص یافته است.

کیاءالحسینی نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گلستان نیز در این جلسه به اهمیت ساخت این پروژه با معماری خاص و همچنین مشارکت گسترده دستگاه های اجرایی و مردم شهرستان برای احداث این پروژه تاکید کردند.

هیوه چی، فرماندار شهرستان و رئیس هیئت امنای مجتمع فرهنگی شهدای گمنام آق قلا با اشاره به وجود ظرفیت های خوب در شهرستان، بر پیگیری و ساخت این مجتمع از طریق هیئت امناء تاکید کرده و ضرورت سیاستگذاری، کمیته بندی و تعیین وظیفه مندی هر کدام از دستگاه های متولی را خواستار شدند.

سرگرد کاظمی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آق قلا نیز گزارشی از روند احداث این پروژه و فعالیت های انجام شده در این خصوص ارائه داد و مقرر شد تا آیین نامه اجرایی مجتمع فرهنگی شهدای گمنام شهرستان تهیه و به دیگر اعضای هیئت امنا ارسال گردد.

همچنین شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر آق قلا نیز آمادگی خود را جهت مساعدت از این پروژه ارزشمند اعلام کردند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.