1397-01-23 16:25
1046
0
52525
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خبر داد؛

اختصاص 3میلیارد ریال جهت تکمیل سالن‎های ورزشی نیمه‎تمام آق قلا

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در بازدید از پروژه های عمرانی در حال اجرای آق قلا از اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سالن های ورزشی نیمه تمام این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، میر محمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در اولین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا گفت : با داشتن سند چشم انداز و برنامه های توسعه محور در آمایش سرزمین،می توانیم با توجه به توزیع جمعیت در تامین فعالیت های مورد نیاز در بخش های مختلف کشاورزی،حمل و نقل و خدمات،برنامه ریزی های مناسب تری داشته باشیم.

وی افزود: افزایش تولید ناخالص داخلی موجب رشد اقتصادی،توسعه کشور و افزایش شاخص رفاه عمومی مردم خواهد شد.

وی با مقایسه رشد تولید داخلی کشور هایی همچون ترکیه،پاکستان،عربستان و آمریکا در سال 2015 با رشد تولید داخلی کشورمان،بر استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی در توسعه اقتصادی ایران اسلامی تاکید کرد و خاطر نشان کرد :ایران علیرغم برخورداری از ذخایر عظیم نفت و گاز،رشد تولید ناخالص داخلی کمتری در مقایسه با کشوری همچون ترکیه که فاقد منابع و ذخایر طبیعی هستند،دارا می باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با تاکید بر استفاده از پتانسیل بخش خصوصی ادامه داد : استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در رشد شاخص افزایش تولید ناخالص بسیار تاثیر گذار خواهد بود. بنابراین می بایست در این مسیر اهتمام جدی داشته باشیم.

غراوی ضمن اشاره به بازدید از پروژه های عمرانی در حال اجرای شهرستان آق قلا،اولویت دولت دوازدهم در استان را تکمیل پروژه های نیمه تمام بیان کرد و از مهلت 20 روزه به پیمانکار "میدان زندگی شهر آق قلا"جهت تکمیل این پروژه مهم و همچنین تخصیص 3 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سالن های ورزشی نیمه تمام شهرستان آق قلا خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.