1397-01-31 16:03
1022
0
52765
بخشدار مرکزی آق قلا خبر داد :

واکاری بیش از 5000 اصله نهال در بوستان 4000 شهید آق قلا

بخشدار مرکزی آق قلا از واکاری بیش از 5000 اصله نهال در بوستان 4000 شهید آق قلا به دلیل وسعت این پارک خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، اسماعیل آرخی بخشدار مرکزی آق قلا در حاشیه بازدید از بوستان 4 هزار شهید استان گلستان در آق قلا گفت : در شهرستان آق قلا مرکز تفریحی که در شان مردم باشد وجود نداشت. به همین جهت در سال 94 پروژه بوستان یا جنگل دست کاشت 4 هزار شهید شهرستان آق قلا را در مساحت 21 هکتار در مراتع روستای سقریلقی را با کمک دهیاران شوراها و خیرین آغاز کردیم .

وی افزود : در سال اول این بوستان 14 هزار اصله نهار غرص شد و همانطور که میدانید درخت پس از کاشت نیاز به مراقبت دارد با همکاری بسیار خوب منابع طبیعی پس از گذشت سه سال اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال برای این بوستان هزینه شده است.

بخشدار مرکزی آق قلا ادامه داد : در واکاری سال گذشته با بررسی ها مشخص شد که 9 هزار اصله از نهال ها رشد کرده است و ما 5 هزار اصله نهال را واکاری کردیم. اقدام خوب دیگر در سال 96 خرید نهال های دو ساله بود که رشد درخت ها را تضمین میکند.

آرخی خاطر نشان کرد : تمام این عملیات ها انجام شد تا بتوانیم یک محیط مناسب برای شهروندان شهرستان آق قلا فراهم کنیم اما به جهت وسعت زیاد بوستان این مکان نیازمند توجه بیشتر مسئولین شهرستان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.