1397-02-05 08:02
1030
0
52927
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) آق قلا:

آق قلا رتبه برتر طرح جمع آوری زکات استان گلستان را کسب کرد

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) آق قلا گفت: با زحمت های همکاران در معاونت مشارکت های مردمی و طرح زکات شهرستان آق قلا و مردم شریف شهرستان آق قلا رتبه برتر استانی در این طرح کسب کردیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، بابایی مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) آق قلا در حاشیه نشست با اهالی روستای یامپی گفت: با همکاری بخشداری مرکزی شهرستان آق قلا جلسه های تشکیل شورای طرح زکات در حال برگزاری است.

وی افزود: امروز در روستای یامپی حضور داشتیم که بتوانیم به وسیله هم اندیشی با دهیار و شورای روستا و بزرگان و روحانیون روستا این شورا را تشکیل داده و زکات را در این روستا به نحو مناسب جمع آوری گردد و با استفاده از این طرح مشکلات روستا از قبیل آسفالت برق و مشکلات زیر ساختی را حل کنیم.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) آق قلا با اعلام خرسندی از روند اجرای طرح جمع آوری زکات گفت: با زحمت های همکاران در معاونت مشارکت های مردمی و طرح زکات شهرستان آق قلا و مردم شریف شهرستان آق قلا رتبه برتر استانی در این طرح کسب کردیم و این جای خوشحالی دارد که مردم مومن آق قلا برای پرداخت زکات خود به کمیته امداد اعتماد کردند. امیدواریم مردم بیش از پیش در این طرح همکاری کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.