1393-08-28 14:58
2325
0
5983
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ؛

رمز ماندگاری بسیج در تفکر بسیجی است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت : رمز ماندگاری بسیج در تفکر بسیجی است.

به گزارش گلستان ما ، سرهنگ رحمت الله صادقی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در گفتگو با خبرنگار اسپی دژ در خصوص اهداف حضور خود در شهرستان آق قلا گفت : هدف من از حضور در شهرستان آق قلا ، دیدار با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج آق قلا ، شرکت در جلسه مجمع عالی قشر این شهرستان با مسئولیت فرماندار محترم و همچنین نشست با مربیان حلقه های صالحین این شهرستان بوده است.

سرهنگ صادقی ادامه داد :ما در آستانه هفته بسیج مستضعفین هستیم و همه این تلاش ها با هدف حفظ و ارتقاء تفکر بسیجی که ضامن بقای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است انجام می شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در خصوص احداث مجتمع فرهنگی شهدای گمنام شهرستان آق قلا به خبرنگار اسپی دژ گفت : نگاه مربوط به این مجتمع نیز با همین رویکرد و تفکر بسیجی می باشد. همانطور که در قرآن نیز آمده است: شهدا زنده هستند و نزد حضرت حق روزی می خورند. این شهدا برکت این شهرستان می باشد. ساخت این مجتمع ارزشمند در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آمده است ولی ما از همه مسئولین شهرستان بخصوص فرماندار، علما و خیرین انتظار داریم تا با کمک آنها این مجموعه هرچه زودتر احداث گردیده و به بهره برداری برسد. در این صورت منفعت آن به همه مردم خوب و فهیم شهرستان آق قلا بر می گردد.

سرهنگ صادقی در پایان در خصوص رمز ماندگاری بسیج گفت : رمز ماندگاری بسیج در خود بسیج و تفکر بسیجی است. این تفکر تا زمانی که زنده باشد بسیج زنده است و به طبع آن انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران زنده می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.