1397-10-19 10:00
1157
0
60226
سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری:

حفظ انسجام و همبستگی ملی در گرو به رسمیت شناختن قومیت های مختلف است

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: حفظ انسجام و همبستگی ملی در گرو پذیرش تنوع فرهنگی و به رسمیت شناختن قومیت های مختلف و هویت های فرهنگی متنوع ،جزو هویت کلان ملی است.

به گزارش گلستان ما به نقل ازراه اسپی دژ، نشست صمیمی سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان آق قلا برگزار شد.

عبدالرضا چراغعلی، سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در این نشست گفت: حفظ انسجام و همبستگی ملی در گرو پذیرش تنوع فرهنگی و به رسمیت شناختن قومیت های مختلف و هویت های فرهنگی متنوع ،جزو هویت کلان ملی است.

ضمیر فرماندار آق قلا نیز در حاشیه نشست با فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان گفت : سرمایه گذاری یک هزار و 800 میلیون ریالی (180 میلیارد تومان) سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای اشتغالزائی و توسعه شهرستان آق قلا صورت گرفته است.

گفتنی است ؛ این نشست که با حضور مدیران کل معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان همراه بود ، فعالین شهرستان در حوزه ی سیاسی و اجتماعی نیز به مسائل ، انتقادات و پیشنهاداتی از قبیل ( انتصابات شهرستانی و استانی ، محرومیت منطقه ، مشکلات اجتماعی از جمله خودکشی ، اعتیاد و طلاق، اتمام پروژه های نیمه تمام و کمبود برخی نیاز ها در این شهرستان ) اشاره شد.

 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.