1397-10-24 11:59
2413
0
60357

نشست صمیمی نماینده ویژه رئیس جمهور با بانوان فعال آق قلایی + تصاویر

نشست بانوان فعال سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی آق قلا با نماینده ویژه ریاست جمهوری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، روز یکشبه 23 دی ماه ، نشست بانوان فعال سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی شهرستان آق قلا با نماینده ویژه ریاست جمهوری در امور اقوام و مذاهب و اقلیت های دینی و مذهبی کشور ، در شهرستان آق قلا برگزار شد.

حجت الاسلام "یونسی" در این نشست صمیمی با بانوان فعال سیاسی اجتماعی شهرستان آق قلا گفت : حجاب ترکمن یکی از بهترین حجاب ها است، هم حجاب اسلامی بوده و هم حجاب بانوان قوم شریف ترکمن است.

وی افزود : بسیاری از محدودیت ها برای زنان به اسلام نوشته شده است و اسلام همچین محدودیتی را برای زنان تحمیل نکرده است . بانوی اسلامی در کشاکش زندگی و در حل مشکلات زمام اختیار را به دست احساسات زودگذر خویش نمی دهد و مسائل عقلی را از راه عاطفی درمان نمی کند

حجت الاسلام یونسی خاطر نشان کرد: بدنه دولت جزء پاک ترین، صادق ترین و وفادارترین بخش های نظام اسلامی است، زیرا پاک ترین کارمندان در این سازمان ها و ارگان ها بانوان هستند.

در پایان این نشست مشکلاتی همچون ( کمبود های بانوان در سطح کشور، استفاده از ظرفیت بانوان ترکمن در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، رشد و تقویت مسائل فرهنگی ، مبارزه با آسیب های اجتماعی و حمایت از بانوان سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و اجتماعی ) از جمله مسائلی بود که توسط بانوان این شهرستان مطرح گردید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.