1395-04-07 12:34
1803
0
34129
فرماندار بندرگز :

اعتیاد به مواد مخدر تهدیدی جدی برای جامعه بشری است

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز گفت : آگاه کردن خانواده‌ها و جوانان از مضرات مواد مخدر ، مؤلفه‌ای در کنترل و خودداری از روی‌آوری به این مواد خانمان سوز است.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز در گفت و گو با خبرنگار کناره  با اشاره به اهمیت موضوع اعتیاد و برنامه‌های پیشگیرانه در این زمینه اظهار داشت : اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی ، اقتصادی و بهداشتی بوده که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه بشری محسوب است.

فرماندار بندرگز افزود : 26 ژوئن و پنجم تیرماه هر سال به عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده که نشانگر اهمیت بحث مواد مخدر، پیامدها و تبعات آن است.

میرزایی تصریح کرد: برنامه های این هفته بر مبنای پیشگیری ، درمان و فرهنگ سازی تدوین شده تا اثرات سوء مصرف این مواد خانمان سوز بیش از پیش برای عموم مردم بویژه قشرهایی که در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند ، آشکار شود.

وی گفت : در طول یک سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه پیشگیری و درمان در سطح شهرستان صورت گرفته است.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز ادانه داد : برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات فرهنگی و ورزشی ، همایش پیشگیری از اعتیاد ، برپایی نمایشگاه های ثابت و سیار پیشگیری از مهمترین برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بندرگز برشمرد.

از ششم تا 12 تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.