1395-11-21 10:33
2189
0
34987
به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛

افتتاح دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران بندرگز + تصاویر

به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران شهرستان، در دادگستری بندرگز افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، مسئول بسیج حقوقدانان شهرستان بندرگز در آیین آغاز به کار دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران که با تلاش و پیگیری ریاست محترم دادگستری ، دادستان محترم عمومی و انقلاب و با همکاری فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به نتیجه رسید، هدف از راه اندازی و گشایش این دفتر را استیفای حقوق ایثارگران عنوان کرد و اظهار داشت : ایثارگران حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند و قدر دانی از رشادت ها و فداکاری های رزمندگان و پیگیری و حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران از مهمترین این حقوق و و گامی در راستای خدمت به این قشر است.

کاویانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله) احیا و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت و ایثارگری از جمله وظایف آحاد مردم و بویژه مسئولین می باشد.

وی با ذکر این مطلب که ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند افزود: فرزندان دلیر و برومند ایران اسلامی در هشت سال نبرد نابرابر برای حفظ و حراست از میهن ، ناموس ، مرزها و ارزش های دینی و فرهنگی از جان و مال خود گذشتند .

کاویانی اظهار امیدواری کرد با این اقدام گام های موثری در راستای احقاق حقوق ایثارگران عزیز برداشته شود.

در این دفتربه خانواده ایثارگران ، جانبازلان و بسیجیان مشاوره حقوقی و در صورت نیاز به وکیل از طریق سیر مراحل وکالت آن به طور رایگان انجام خواهد شد .

dadgah222191

dadgah222191dadgah222191dadgah222191

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.