1395-12-21 06:20
1449
0
36420
امام جمعه بندرگز:

برخی ها به جامعه انقلابی و اسلامی بی مهری کردند/ مسئولین از پدیده اشرافی گری بپرهیزند

امام جمعه بندرگز با بیان این مطلب که، باید تناسب منطقی بین دریافت حقوق و مزایای آنچنانی برخی مسوولین و تاخیر در پرداخت عیدی و پاداش اقشار کم درآمد وجود داشته باشد گفت: مسوولین باید از پدیده نامتعارف اشرافی گری در جامعه پرهیز نمایند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ "حجت السلام سید ابوالفضل حسینی" امام جمعه بندرگز، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم طی هفته گذشته در خصوص مبنای انقلاب اسلامی اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب ناظر بر اصول مبنای گفتمان انقلاب اسلامی است که مهمترین آن دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم و مستکبر است.

* برخی ها، توطئه های داخلی و خارجی را یک توهم می دانند

وی افزود: محور سخنان رهبری در حوزه های اقتصادی ، سیاسی و نظامی بوده و این درحالی است که برخی توطئه های داخلی و خارجی را یک توهم می دانند.

"حجت السلام حسینی" از جمله موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری را لزوم توجه حکومت ها به خواستها و مبانی دینی مردم دانست و تصریح کرد: سیادت فرهنگی در مقابل ولنگاری فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد، در شرایط حاضر کشور توجه به تولیدات فرهنگی باید یکی از مهمترین وظایف مسوولین و متولیان این حوزه باشد و از همه ظرفیتهای موجود فرهنگ ایرانی اسلامی در این حوزه استفاده شود.

* اقتصاد مقاومتی، موجب ثبات و آرامش اقتصادی کشور را به همراه دارد

امام جمعه بندرگز با اشاره به در پیش بودن سال نو و نوسانات بازارهای کشور، ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی را برای  ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی در کشور تاکید کرد و افزود: یکی دیگر از موارد مهم مورد توجه رهبری معظم انقلاب، جدیدت در عملیاتی شدن بهبود وضعیت اقتصادی مردم است. بویژه در حوزه معیشت و نظارت دقیق تر نیز بر بازار خرید های سال نو وجود داشته باشد.

* مسئولین از پدیده اشرافی گری پرهیز کنند

وی اظهار داشت" باید تناسب منطقی بین دریافت حقوق و مزایای آنچنانی برخی مسوولین و تاخیر در پرداخت عیدی و پاداش اقشار کم درآمد وجود داشته باشد، چرا که مسوولین باید از پدیده نامتعارف اشرافی گری در جامعه پرهیز نمایند.

"حجت السلام حسینی" افزود: در حوزه نظامی تاکید مقام معظم رهبری همواره بر اقتدار و پرهیز از احساس ضعف در مقابل دشمن بوده و راهکار مشخص آن هم داشتن روحیه مقابله بجای انفعال و بی تفاوتی در برابر تهدیدات دشمن است. اما متاسفانه علیرغم تاکید و هشدارهای ایشان، مبنی بر مراقبت از ارزش های دینی، انقلابی و ملی و رصد دقیق شرینهای نفوذ بیگانگان در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، شاهد برخی بی مهریها نسبت به آرمانهای جامعه انقلابی و اسلامی هستیم.

امام جمعه بندرگز در پایان ابراز امیدواری کرد: همه آحاد ملت  اعم از مردم و مسوولین در راستای استحکام و پایداری نظام اسلامی و حفظ منافع و مصالح ملی، تبعیت از منویات رهبری را محور حرکت خویش قرار دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.