1396-05-31 17:59
1218
0
43037
بخشدار نوکنده:

هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت به مردم است

بخشدار نوکنده گفت : هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت به مردم است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، "سعید هراتی" در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت ۹۶ بخش نوکنده با بیان این که هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مردم با فعالیت های دولت آشنا شوند ، تصریح کرد : دشمنان نظام درصدد هستند تا دستاوردهای دولت را ناکارآمد جلوه دهند از این رو وظیفه همه ما این است تا تمامی اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع رسانی کنیم زیرا این اقدام ، ارتقای روحیه امید را در جامعه به همراه دارد.

وی اظهار داشت : شهیدان رجایی و باهنر دو الگوی تمام عیار در عرصه های مختلف هستند که توانستند با تاسی از کلام وحی ، مکتب اهل بیت (ع) ، روح بلند و ملکوتی امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای را به جامعه ارائه کنند.

هراتی از مسوولان دستگاه های اجرایی و دهیاران خواست در این هفته ، فرصت را غنیمت شمرده و از تمامی ظرفیت های خود برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته دولت استفاده کنند.

بخشدار نوکنده نقش رسانه ها را در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی در جامعه موثر دانست و گفت : رسانه ها خدمات دولت را به اطلاع اقشار مختلف جامعه برسانند.

در ادامه جلسه هر یک از حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را به منظور برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته دولت در بخش نوکنده ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.