1396-06-31 21:18
1179
0
44388
رئیس کمیته تخصصی راهیان نور کشور:

دفاع مقدس ما بسیار شبیه به قیام کربلا بود/ تا جهان پابرجاست پرچم شهدا بر زمین نخواهد افتاد

رئیس کمیته تخصصی راهیان نور کشور گفت: غرب و دشمنان ما بدانند که تا توان داریم این یادواره های شهدا برگزار خواهد شد و تا جهان پابرجاست پرچم شهدا بر زمین نخواهد افتاد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ رئیس کمیته تخصصی راهیان نور کشور در مراسم یادواره ۶ شهید گرانقدر روستای گز شرقی بندرگز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهید حججی که این شهید، حجت خدا بر روی زمین شد؛ گفت: امروز امثال شهید حججی و همرزمانشان با خلوص نیت برای دفاع از مظلوم و حفاظت از حرم استوار ایستاده اند و در برابر شدید ترین عداوت ها و وحشی گری داعشی ها خم به ابرو نمی آورند.

وی افزود: تروریست های مزدور داعشی وقتی در دستان مستحکم رزمندگان مقاومت اسیر می شوند به دلیل ترس ذاتی، ایمان ضعیف و نداشتن هدف الهی حاضرند همه هستی خود را واگذار کنند تا خطی به چهره شان نیفتد.

امیر سرتیپ دربندی با بیان اینکه غالباً جنگ های دنیا برای توسعه طلبی و به دست آوردن ثروت صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: اما تنها جنگی که در روی کره زمین اتفاق افتاد و این ۲ هدف را نداشت دفاع مقدس ما در برابر صدام بعثی با پشتوانه استکبار بود.

رئیس کمیته تخصصی راهیان نور کشور بیان کرد: فلسفه قیام اباعبدالله مبارزه با ظلم و زنده نگه داشتن اسلام بود و از این جهت دفاع مقدس ما نیز بسیار شبیه به قیام کربلا بود.

وی متذکر شد: غرب و دشمنان ما بدانند که تا توان داریم این یادواره های شهدا برگزار خواهد شد و تا جهان پابرجاست پرچم شهدا بر زمین نخواهد افتاد.

یادوار شهید همیشه سرافراز روستی گز شرقی با حضور اقشار مختلف مردم شب گذشته در این روستا برگزار شد.

روستای گز شرقی یکی از روستاهای شهرستان بندرگز استان گلستان می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.