1396-09-06 15:59
1485
1
47099

سجاده سخنگو در بندرگز + عکس

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز موفق به طراحی و ساخت سجاده سخنگو شد.

به گزارش گلستان ما، معاون آموزشی پژوهشی واحد بندرگز اظهار کرد: «بهزاد مقدم نیا دانشجوی کارشناسی ارشد رشته برق قدرت این واحد موفق شد سجاده ای طراحی کند که نمازها و اذکار مختلف بر روی آن بوسیله سنسورهایی طراحی شده است که با فشار دادن هرکدام از نمازها و اذکار سجاده شروع به خواندن نماز می کند و سبب یاد آوری و تلفظ درست اذکار می شود.»

61687676

محسن تجری بیشترین کاربرد این سجاده را برای سنین ابتدایی و افرادی که دچار فراموشی و آلزایمر هستند ذکر کرد که به افرادی که دچار فراموشی اند کمک می کند تا ذکرهای نماز را به خاطر بیاورند و به دنبال قرائت آن تکرار کنند.

تجری یکی از کاربردهای دیگر این سجاده را آموزش صحیح قرائت نماز ضبط شده از استادان مطرح برای کسانی که مشکل قرائت نماز و تلفظ حروف عربی دارند را برشمرد.

معاون آموزشی پژوهشی واحد بندرگز تصریح کرد: «این طراحی همزمان با هفته پژوهش در نمایشگاه توانمندی‌های پژوهشی دانشگاه‌های استان به نمایش در خواهد آمد./ منبع:آنا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

غلامرضا نسودیان

با سلام و احترام در ارتباط با نشر خبر طراحی و ساخت سجاده هوشمند ، باستحضار میرساند این طرح قبلا توسط اینجانب طراحی وساخته شده و در حال حاضر در مرحله تولید انبوه میباشد . که در سامانه قبت مالکین معنوی و ثبت شرکتها بعنوان طرح صنعتی بشماره 2397 به ثبت رسیده است . لذا خواهشمند است ضمن خارج نمودن خبر مذکور از سایت ازانتشار آن جلوگیری فرمایید . با تشکر و احترام غلامرضا نسودیان شالچی26 آذر 1396

0
0
پاسخ
1396-09-25 22:44

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.