1396-09-28 11:56
1479
0
48021

فرماندار بندرگز خواستار تامین و ارتقاء سطح سلامت شهرستان شد

سرپرست فرماندار بندرگز در ششمین جلسه ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان گفت : مصوبات کارگروه باید تضمین کننده سلامت و پیشگیری از معضلات سلامت و بهداشت باشد .

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، ششمین جلسه ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرگز با حضور فرماندار ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مدیران دستگاه های  اجرایی عضو کارگروه  و کارشناسان فنی مرکز بهداشت بندرگز در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرگز در این جلسه اظهار داشت : باید حداکثر توان خود را در تامین و ارتقاء سطح سلامت جامعه و همچنین وضعیت بهداشتی شهروندان بکارگیریم .

حسین احمدی ،سلامت و امنیت غذایی جامعه را بسیار مهم و ارزشمند خواند و گفت : وظیفه کارگروه سلامت و امنیت غذایی ، تامین و ارتقای سلامت مردم در همه زمینه ها می باشد .

وی بر اتخاذ روش های مناسب در جهت نهادینه کردن فرهنگ مصرف غذاهای سالم ، بهبود کیفیت  زندگی ، بررسی نیازهای سلامت شهرستان و اولویت بندی آنها ، گسترش تعامل و همکاری ، پیگیری و اجرایی نمودن مصوبات ،  و همچنین کنترل و نظارت هرچه بیشتر بازرسان در رابطه باکیفیت آرد و پخت نان در نانوایی ها و نیز موارد بهداشت فردی و محیطی که ارتباط مستقیم با بحث سلامت جامعه دارد ؛تاکید کرد .

در این جلسه معضلات و مشکلات بهداشتی مرتبط از قبیل :  دفع بهداشتی فاضلاب مجتمع 108 واحدی مسکن مهر ، وضعیت آب آشامیدنی شهرستان ، پیگیری معاینات شاغلین پسماند شهرستان ، تعیین تکلیف اتلاف یا زنده گیری سگ های ولگرد و معضلات و مشکلات قصابان و کشتارگاه  ، مطرح  و مورد بررسی قرارگرفت و راهکارهایی توسط اعضا  ارائه گردید .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.