1396-09-28 13:59
1185
0
48022
برای پیشگیری از حوادث؛

لزوم سرعت بخشیدن به طرح تعریض جاده بندرگز – گز

یکی از خطرناک ترین جاده های شهرستان بندرگز که بارها محل وقوع حوادث و حتی مرگ بوده مدتی است که در حال اجرای طرح تعریض می باشد که این امر خود موجب افزایش احتمال بروز حوادث در این مسیر خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، جاده بندرگز به روستای گزغربی یکی  از جاده های پر رفت و آمد و یکی از خطرناک ترین جاده های این شهرستان است .

این جاده تاکنون چندین کشته داشته و حتی خبرهای متعددی در خصوص تصادفات این جاده  یا حتی 7 تصادف در 6 روز نیز به خود اختصاص داده .

علارقم تردد بسیار بالا به دلیل قرار گرفتن بیمارستان شهداو مرکز فنی حرفه ای شهرستان در جاده بندرگز به گزغربی ،  این جاده فاقد روشنایی و تیر چراق برق است و فعالیت های اخیر جهت تعریض و چهاربانده کردن جاده عرض این جاده را نیز کاهش داده و مسیر را در هنگام عبور حیوان  و یا اشتباه رانندگی  غیر انعطاف نموده که این امر خطر وقوع حوادث را نیز دوچندان نموده است.

31768488 2

با تشکر از مسولانی که عریض نمودن جاده را در دستور کار قرا دادند لزوم سرعت بخشیدن به کار را باید جدی بگیرند .

با توجه به عبور ادوات کشاورزی و موتورسیکلت به وفور در این مسیر و حاشیه غیر قابل استفاده در دو طرف جاده  بارها شاهد حوادث رانندگی و حتی مرگ راکبان وسایل نقلیه در این مسیر بوده ایم ،  امید است با سرعت بخشیدن به تکمیل طرح  پروزه  جاده بندرگز- گز از وقوع حوادث  ناگوار جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.