1396-11-08 09:58
1164
0
49666
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرگز:

پیش بینی 250 برنامه دهه مبارک فجر در شهرستان بندرگز/ ملت همیشه در صحنه همواره مدافع نظام و انقلاب اسلامی هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بندرگز از پیش بینی 250 برنامه فرهنگی و عمرانی و اشتغالزایی به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام شعبان کشیر در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی معادلات سیاسی جهان را برهم زد و آسایش و خواب را از دو قطب قدرتمند زمان در غرب و شرق یعنی آمریکا و شوروی گرفت.

وی افزود: همانگونه که امام(قدس سره) پیش بینی کرده بودند صدای شکستن استخوان های غرب به گوش می رسد، غرب با قدرتی که ادعا می کند در مقابل ایران اسلامی نه تنها نتوانسته قد علم کند بلکه هر روز شاهد توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی در صحنه منطقه ای و فرامنطقه ای است.

حجت الاسلام کشیر خاطرنشان کرد: برنامه های دهه مبارک فجر شهرستان بندرگز در دو بخش عمرانی و اقتصادی و فرهنگی و با ملاحظات ایام فاطمیه طراحی و تدوین شده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بندرگز با اعلام این خبر که 250 برنامه فرهنگی برای بزرگداشت دهه مبارک فجر در بندرگز پیش بینی شده است، متذکر شد: شهدا در بارور کردن انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند لذا یکی از محورهای اصلی برنامه های فرهنگی ما در دهه مبارک فجر غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معزز ایثارگران خواهد بود.

وی تصریح کرد: مساجد و قرآن کریم از دیگر محورهای اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی بودند لذا برنامه 10 شب در 10 مسجد، کرسی های تلاوت قرآن و خاطره گویی انقلابیون در این سنگرها از جمله دیگر برنامه های فرهنگی ما هستند.

حجت الاسلام کشیر از جمله دیگر برنامه های فرهنگی شهرستان بندرگز در ایام الله دهه مبارک فجر به برگزاری مسابقات و نمایشگاه های مختلف، ویزیت رایگان محرومین، نشستی با تشکل ها و هیات های مذهبی، جشن پرواز بادبادک ها و نشست صمیمی مردم با مسئولین اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بندرگز در پایان گفت: همه ساله حرکت هایی از سوی دشمنان سر می زند اما همواره حرکات خودجوش مردم همیشه در صحنه این تحرکات پوچ دشمن را خنثی کرده و محافظ نظام و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.