1396-11-12 11:23
1044
0
49878
فرماندار بندرگز :

کمک به نیازمندان از اهداف نظام جمهوری اسلامی است

فرماندار شهرستان بندرگز با بیان اینکه کمک به نیازمندان از اهداف نظام جمهوری اسلامی است گفت : کمیته امداد یادگار امام راحل برای حمایت از مستضعفان و نیازمندان شکل گرفته و تاکنون منشا خدمات بسیاری زیادی برای مردم بوده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، حسین احمدی در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری شهرستان بندرگز اظهار داشت: انسان های بزرگی در سایه حمایت های کمیته امداد پرورش یافته اند و در جامعه خدمت می کنند.

وی یکی از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری را ترویج فرهنگ نیکوکاری و نوع دوستی در بین نوجوانان و جوانان به خصوص دانش آموزان عنوان کرد و اظهار داشت : این افراد در آینده سکان جامعه را برعهده گرفته و در جامعه فعالیت خواهند کرد و برگزاری چنین جشن هایی با مشارکت دانش آموزان ضمن ترویج فرهنگ نیکوکاری ، آنان را با کمک رسانی و رسیدگی به نیازمندان آشنا می کند که اقدامی ارزشمند است.

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشور ما در یک مسیر سخت اقتصادی و معیشتی قراردارد ، گفت : اگر امروز در کشور ما در خصوص اقتصاد مقاومتی بحث می شود ؛  کشورهای دیگر در حال گذراندن اقتصاد ریاضتی هستند.

احمدی ادامه داد : اینکه مقام معظم رهبری در مورد اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی تاکید می کنند؛ نوعی پدافند غیرعامل برای جلوگیری از رسیدن به اقتصاد ریاضتی است.

فرماندار بندرگز اظهار داشت : با وجود منابع محدود اما منابع انسانی در کشور ما نامحدود است که می توان تا اندازه ای از این طریق کمبود منابع مالی را پوشش داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.