1397-03-23 10:53
1127
0
54307
فرماندار بندرگز:

بالغ بر 151 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در بندرگز تولید شده است

فرماندار شهرستان بندرگز از تولید 151 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در بندرگز خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛"حسین احمدی" فرماندار شهرستان بندرگز در حاشیه نشست با رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان در گرگان با اشاره به تولید بیش از 151 هزار تن انواع محصولات زراعی ، باغی و دامی در بندرگز به خبرنگار ما گفت: شهرستان بندرگز سهم قابل توجهی از تولیدی انواع محصولات کشاورزی در استان را دارد بطوری که در بسیاری از محصولات رتبه نخست را داریم.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 12 هزارتن گندم در شهرستان بندرگز تولید شده و امسال هم پیش بینی می شود که همین میزان گندم از مزارع شهرستان در سال زراعی جاری برداشت شود.

فرماندار بندرگز تصریح کرد: کشاورزی جزء ظرفیت های این شهرستان برای ایجاد اشتغال جوانان و رونق گرفتن فرهنگ کار و تلاش است.

"احمدی" یکی از اقدامات سودمند اقتصادی در شهرستان بندرگز را پرداختن به فعالیت های کشاورزی برشمرد و گفت: در این راستا باید ازکشاورزان به ویژه آنهایی که بر اثر حوادث غیرمترقبه متضرر شده اند حمایت کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز با بیان این مطب که کشور برای پویایی اقتصاد و خودکفایی به توسعه کشاورزی بسیار نیازمند است، خاطر نشان کرد: با افزایش تولیدات کشاورزی اقتصاد کشور رونق می گیرد.

گفتنی است، شهرستان بندرگز با 50 هزار نفر جمعیت در غرب گلستان وایع شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.