1397-09-05 12:20
962
0
59089
سردار ملک در بندرگز:

چاره مشکلات کشور گسترش تفکر بسیجی است/ تفکر بسیجی از دلایل اصلی بیداری اسلامی می باشد

مسوول حفظ و نشر ارزش های انقلاب اسلامی استان گلستان در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان بندرگز، تفکر بسیج را تنها راه برون رفت از مشکلات جامعه بیان نمود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، سردار علی ملک مسئول حفظ و نشر ارزش های انقلاب اسلامی استان گلستان در همایش تجمع بزرگ 5 آذر بسیجیان شهرستان بندرگز یکی از دلایل اصلی بیداری اسلامی را تفکر بسیجی و مردمی عنوان کرد.

سردار ملک گفت: اگر سوریه سقوط کرده در حال مرگ، امروز جان گرفته یا عراق، به خاطر ایجاد تفکر بسیجی در آن کشورهاست، امنیت امروز آن کشورها به برکت بسیج است.

وی افزود: امروز بعد از گذشت حدود 30 سال از زمان دفاع مقدس همچنان حضور فعال و با شکوه و موثر بسیج در عرصه های مختلف را شاهد هستیم.

سردار ملک با اشاره به مشکلات حال حاضر کشور گفت: راهی جز ایجاد و گسترش تفکر بسیجی حتی در مسائل اقتصادی وجود ندارد، چاره مشکلات کشور گسترش تفکر بسیجی است ، کار خالصانه .

وی ادامه داد : بسیجیان نشان دادند هر جایی که مولا و ولی عصر فرمان دادند حاضر می شوند، بسیجی زمان ندارد، بسیج کهنه نمی شود بسیج جغرافیا ندارد، بسیج بر اساس نیاز در هر حوزه ای به هر شکلی خودش را نشان می دهد، ولی باید مراقب باشیم در این ناملایمات و سختی ها خودمان را نبازیم. در گذشته باقی نمانیم و دلمان را به آینده خوش نکنیم منتظر شرایط خوب نباشید ، امروزمان را باید ساخت تا آینده ای روشن داشته باشیم.

سردار ملک با اشاره به ظلم و مردم کشی های اسرائیل و استکبار جهانی گفت: قدرت موشکی جبهه مقاومت به حدی رسیده که حیفا و تل آویو مورد اثابت موشک های فلسطینیان قرار می گیرد، این معجزه الهی است که هیچ کس فکرش را نمی کرد هیچ سلاحی از گنبد ضدگلوله محافظ اسرائیل عبور کند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.