1397-09-18 15:58
1118
0
59394
از سوی رئیس‌کل دادگستری استان گلستان؛

مقصران مرگ ۲ کودک نوکنده‌ای معرفی شدند

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان گفت: نظریه اولیه کارشناسی درباره مقصران مرگ ۲ کودک نوکنده‌ای اعلام شد و براین‌اساس شهرداری نوکنده، اداره منابع آب و حفرکنندگان گودال از مقصران این حادثه اعلام شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهارداشت: براساس اعلام نظر کارشناسی، شهرداری نوکنده به‌علت رفع نکردن خطر یا کاهش خطر با نصب تابلوهای هشداردهنده در محل تلاقی خیابان به بستر رودخانه و همچنین اقدام نکردن برای رفع خطر و هم‌سطح نکردن بستر رودخانه در محل گودال مورد نظر، مقصر شناخته شد.

وی افزود: اداره منابع آب کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان هم به‌علت بی‌توجهی به خطر موجود در بستر رودخانه و نصب نکردن تابلوهای هشداردهنده در زمینه ممنوعیت و جلوگیری از ایجاد گودال در بستر رودخانه، در بروز این حادثه تلخ مقصر است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان ادامه داد: حفرکنندگان گودال هم با حفر این گودال غیرایمن در بروز این حادثه نقش دارند.

وی گفت: این نظر کارشناسی بخشی از قصور در بروز این حادثه را نیز متوجه پدر و مادر این کودکان به‌علت مراقبت نکردن از آنان برای جلوگیری از قرار گرفتن در محل پرخطر اعلام کرده است.

به‌گفته رئیس کل دادگستری استان گلستان با پیگیری‌های انجام‌شده نظریه کارشناسی به دادگاه اعلام و به طرفین پرونده هم ابلاغ شد.

آبان ماه امسال 2 کودک  7 و 4 ساله در  گودال آب در رودخانه‌ای در شهر نوکنده استان گلستان غرق شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.