1397-10-22 21:22
1097
0
60313
در همایش تجمع بزرگ دختران انقلابی انجام شد؛

تشکر فرمانده سپاه بندرگز از عملکرد انقلابی کاروان فرهنگی خانواده مسیح علینژاد

فرمانده سپاه شهرستان بندرگز حضور خانواده علیژاده و عملکردانقلابی آنان تشکر کرد و بیان داشت : شما با این کاروان فرهنگی نشان دادید وقتی پای خط قرمز ولایت و اصل نظام  در میان است ثابت کردند می شود از عزیزترین فرد هم گذشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، وحید فخرالدین فرمانده سپاه شهرستان بندرگز در همایش تجمع بزرگ دختران انقلابی با تقدیر از فعالان فرهنگی و خواهران بسیجی برگزار کنندگان مراسم گفت  : ضرورت حضور دختران انقلابی در این برهه از زمان کاملا احساس می شود.

فرمانده سپاه بندرگز اظهار داشت : در کجای تاریخ زنان ،فرزندان خود را در آغوش گرفتند و در مقابل تانک و مسلسل ایستادند ماند روزهای ابتدای انقلاب اسلامی ایران  ، شیرزنان ایران با دو وظیفه پا به پای مردانشان در دوران انقلاب نقش آفرینی کردند ، هم خودشان حضور داشتند و هم همسران و فرزندانشان را تشویق می کردند و یکی از عوامل پیروزی و به وجود آمدن انقلاب اسلامی ایران شدند.

سرهنگ فخرالدین افزود : نقش زنان و دختران انقلابی به همین جا ختم نشد ، اگر نبودند  مادران ، زنان و دختران انقلابی نبودند مردها نمی توانستند با خیال آسوده  به جهاد در جبهه حق علیه باطل  بپردازند.

وی تصریح کرد : اگر نبودند زنان و دختران با احساس انقلابی و حضور پرشور و با شعور زینب وار در مقابل فتنه 88 آیا ما در دفع این فتنه بزرگ موفق بودیم ؟ اینها سوالاتی است که باید در جامعه مطرح شود .

هرگاه همسران مدافع حرم را میبینم خجالت می کشم

فرمانده سپاه بندرگز گفت : از یکی از مدافعان حرم سوال کردم آیا همسرت راضی هست به همچین سفری میروی؟ او پاسخی داد که هر بار همسر یکی ار مدافعان حرم را می بینم خجالت می کشم ، او گفت : موقع اعزام همسرم بندهای پوتینم را بست و گفت نمیخواهم در روز قیامت شرمنده حضرت زینب و فرزندان حضرت زهرا باشم.

وی افزود : همسران مدافعان حرم وقتی از همسرشان دل میکنند نشان می دهند که بزرگ  شده مکتب حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س)هستند.

فرمانده سپاه با تقدیر از زنان انقلابی گفت : شما زنان امروز با جمع شدن در این مکان که به جهان می گویید با تمام مشکلات و گرانی ها و فشارهایی که دشمنان بر این کشور وارد می کنند نشان دادید پای انقلاب و  امام زمانتان ایستاده اید.

وی حضور خانواده علیزاده و عملکردانقلابی آنان تشکر کرد و بیان داشت : شما با این کاروان فرهنگی نشان دادید وقتی پای خط قرمز ولایت و اصل نظام  در میان است ثابت کردند می شود از عزیزترین فرد هم گذشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.