1397-12-02 12:57
1551
0
61361
فرماندار بندرگز :

مردم انتظاری جز تلاش برای توسعه و آبادانی شهر ندارند

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : مردم انتظاری جز تلاش برای توسعه و آبادانی شهر در نیل به اهداف عالیه نظام از شوراها ندارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، حسین احمدی در نشست هم اندیشی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرگز با تاکید بر شناسایی ظرفیت های اقتصادی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان افزود : مردم در صحنه های مختلف تکلیف خود را بخوبی ادا کردند و اکنون نوبت مسوولان و دست اندرکاران است که در قبال مردم تکلیف خود را انجام و باعث رضایتمندی شهروندان شوند.

وی اظهار داشت : شهرداری یکی از دستگاههای اجرایی مهم ، در هر شهر است و باید اعضای شورای شهر در خدمت رسانی این دستگاه اجرایی به شهروندان دقت داشته باشند و با توجه به اولویت ها و نیاز های هر منطقه در جهت ارتقاء ، توسعه و تحول همه جانبه شهر تلاش شود.

فرماندار بندرگز ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهر بندرگز اظهار داشت : شورای اسلامی در اجرای کار ، نقشه راه ، برنامه ریزی توسعه شهری و فرهنگی را مدنظر قرار دهد.

احمدی برگسترش هماهنگی و همفکری بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر برای بهبود سطح خدمات رسانی به مردم تاکید کرد.

این مقام مسوول  با بیان اینکه توسعه در فضای همگرایی و تعامل سالم و سازنده محقق می شود ، افزود : تعامل اعضای شوراهای اسلامی ، جلب مشارکت و همکاری مردم ، اهتمام دستگاه های اجرایی ، راهکارهای پویایی و گام های اصلی در زمینه توسعه است.

وی ضمن قدردانی از تلاشهای اعضای شورای اسلامی و شهردار بندرگز ، اظهار داشت : برای خدمتگزاری به مردم و برقراری تعامل ، همفکری و همکاری ، گزینه‌ای بهتر از تعادل فکری ، منطقی و دوری از افراط و تفریط نمی‌توان پیدا کرد.

در پایان این نشست 4 ساعته ، اعضای منتخب شورای شهر و شهردار بندرگز به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات و مشکلات حوزه شهری پرداختند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.