1398-02-19 13:05
1414
0
63111
در دیدار فرماندار بندرگز با مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان مطرح شد؛

هلال‎احمر کمک‎رسانی را با دید احترام به انسان‎ها انجام می‎دهد

فرماندار شهرستان بندرگز در این دیدار گفت: هلال احمر کمک رسانی را با دید احترام به انسان ها و نجات نیازمندان انجام می دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، حسین احمدی در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر در گرگان افزود : جمعیت هلال احمر نماد ایثار و از خودگذشتگی است که فقط به فکر کمک رسانی است.

وی بیان داشت: فعالیت ها و ماموریت های به موقع جمعیت هلال احمر رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

این مقام مسوول اظهار کرد: جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی است و باید روز به روز این حلقه توسعه یابد.

 فرماندار بندرگز با گرامیداشت هفته هلال احمر افزود: این هفته فرصت مناسبی برای گرامیداشت ایثارگران عرصه امداد و نجات است که هنگام وقوع حوادث همچنین بحران های پیش آمده ناشی از بلایای طبیعی بدون هیچ توقع و چشمداشت و با از خودگذشتگی تمام همچون فرشتگان نجات عمل می کنند.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : جمعیت هلال احمر گلستان در امداد رسانی به سیل زدگان استان خوش درخشید و مجموعه اقدامات آن در امدادرسانی به سیل زدگان در نقاط مختلف ، شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به ارسال اقلام و کمک های مردمی از بندرگز به مناطق سیل زده گمیشان و آق قلا ؛ خاطرنشان کرد: شهرستان بندرگز به عنوان شهرستان معین گمیشان در کمک به سیل زدگان ، از نخستین لحظه ها در میدان بوده است.

این مقام مسوول اضافه کرد : تدابیر در شهرستان به گونه ای بوده که دریافت ، تفکیک و ارسال تمام اقلام و کمک ها و اعزام نیروها از طریق جمعیت هلال احمر شهرستان بندرگز انجام پذیرفت.

168144446156468

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.