1398-04-19 14:57
1230
0
64270
معاون سیاسی ، امنیتی فرماندار بندرگز:

تقويت اقتصاد داخلي در مصرف كالاهاي ايراني است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار بندرگز گفت : تقويت اقتصاد داخلي در مصرف كالاهاي ايراني است و مردم با مصرف توليد داخلي نقش ارزشمندي در مبارزه با قاچاق كالا ، ايجاد اشتغال و كاهش بيكاري دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، ”شهربانو برهانی" در همایش مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرگز لزوم همكاري مردم را در مصرف كالاهاي ساخت داخل مورد تاكيد قرار داد و افزود: افزايش مصرف كالاهاي قاچاق سبب نابودي توليد داخلي مي شود.

وی بیان داشت : كالاهاي قاچاق سبب افزايش بيكاري و نابودي فرصت هاي شغلي خواهد شد.

معاون سیاسی ، امنیتی فرماندار بندرگز اظهار کرد : محصول قاچاق سبب ترويج اشتغال ناسالم نيز مي شود و اشتغال سالم و پايدار داخلي را محدود و در معرض تهديد و تضعيف قرار مي دهد.

برهانی يكي از راههاي موثر در مبارزه با قاچاق كالا را علاوه بر كنترل مبادي ورودي ، بهبود كيفيت محصول ايراني و حمايت مردم از توليد داخلي و مصرف كالاي ايراني دانست. 

وی با تاکید بر مبارزه فرهنگی با پدیده قاچاق کالا خاطرنشان كرد : متوليان بحث هاي فرهنگي بايد مسائل مرتبط با قاچاق را در صحنه واقعيت و عمل ببينند و براي مبارزه با آن برنامه ريزي كنند.

معاون فرماندار بندرگز استفاده از ظرفیت نخبگان ، روحانیون ، اساتید ، فرهنگیان و تشکل های غیردولتی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.

برهانی در پایان از تلاش های اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرگز قدردانی کرد و گفت : در یکسال اخیر 10 جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با 30مصوبه در شهرستان برگزار که 99 درصد مصوبات اجرایی شده است.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان نیز در این همایش گفت : رشد ، توسعه و شكوفايي اقتصاد ملي با استفاده از مصرف كالاي ساخت داخلي امكان پذير است.

"ابراهیم دشتیان" افزود :  گسترش پدیده قاچاق کالا وارز ، تباه كردن تلاش توليد كنندگان داخلي است.

وی با اشاره به نقش اثربخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز در رونق تولید اظهار داشت : با توجه به نامگذاری سال ۹۸ به رونق تولید، مقابله با قاچاق کالا و ارز نقش مهمی را در رونق و ساماندهی تولید داشته و با جدیت پیگیری خواهد شد.

دشتیان ضمن تقدیر از عملکرد کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرگز گفت : اقدامات خوبی در حوزه مبارزه با قاچاق كالا در این شهرستان انجام شده است.

در این همایش از دستگاه های برتر عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرگز تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.