1398-05-20 17:04
1249
0
64909
به مناسبت روز خبرنگار انجام شد:

تجلیل از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان بندرگز + تصاویر

فرماندار بندرگز گفت : بندرگز مثل آب دریایش در حال پسروی است ، همه امروز در این شهر از تاریخ آن صحبت می کنند ، باید این شهررا با همدلی بسازیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، حسین احمدی  در نشست با خبرنگاران شهرستان بندرگز اظهار داشت : شما مي توانيد با انتشار اخبار صحيح و صريح ضمن رعايت اصل امانت و صداقت بسترساز توسعه شهرستان و در مسير توسعه ياريگر مسوولان باشيد.

فرماندار بندرگز گفت :بندرگز مثل آب دریایش در حال پسروی است ، همه امروز در این شهر از تاریخ آن صحبت می کنند ، باید این شهررا با همدلی بسازیم.

وی با اشاره به حواشی شهرداری و شورای شهر گفت : شورا منتخب مردم اند برای توسعه شهر ، هیچ مسوولی حق ندارد به دلیل مسائل شخصی مسیر توسعه شهری را کند کند.

وی ، انتقاد سازنده همراه با ارايه پيشنهاد از سوي خبرنگاران را در حل بسياري از مشكلات شهرستان كارساز دانست و افزود: همراهي و تعامل مسوولان شهرستان و خبرنگاران براي پيشرفت در كارها ضروري است.

فرماندار بندرگز ادامه داد : نقش خبرنگاران در طول انقلاب اسلامی چه در زمان جنگ و حوادث مختلف كشور و انقلاب اسلامی و اثرات آن بر هیچ انسان منصفی پوشیده نیست و فعالیت های آن مورد حمایت است.

احمدی اضافه كرد: اصالت خبرنگاران ما در راستای اصالتی است كه شهدای ما در جامعه و انقلاب بر عهده داشته اند و آن چیزی جز حفظ ارزش های متعالی ، عزت و كرامت مردم و سرافرازی میهن اسلامی نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز با برشمردن اخلاق حرفه ای خبرنگاران خاطرنشان كرد: صداقت ، ظرفیت بالا ، سعه صدر ، مناعت طبع و پیشگیری از عیوب ، تخریب ، تحقیر و لطمه به شخصیت افراد جامعه از اخلاق حرفه ای یك خبرنگار است كه باید به آنها توجه داشته باشد.

وی گفت : اطلاع رساني در زمينه توسعه و آباداني و افزایش وفاق و همدلی گروه هاي سياسي در بندرگز يكي از ماموريت هاي رسانه ها در زمان كنوني باشد.

احمدی ، ضمن تبريك روز خبرنگار از تلاش و زحمات خبرنگاران قدرداني کرد.

فرماندار بندرگز هم چنین گزارشی از فعالیت های انجام شده و در دست اقدام دولت تدبیر و امید در شهرستان ارائه داد.

در اين نشست صميمي با اهداي هدايايي از خبرنگاران تجليل شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.