1395-11-14 10:59
1829
0
34633
امام جمعه موقت اهل سنت بندرترکمن:

پیام مردم ایران در 22بهمن اتحاد و انسجام اقوام و مذاهب در سایه رهبری بود

امام جمعه موقت اهل سنت بندرترکمن گفت: پیام مهم مردم ایران در 22 بهمن اتحاد و انسجام اقوام و مذاهب در سایه رهبری و اقتدار کشور است.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، با همکاری تشکلهای مردمی بندرترکمن جشن بزرگ انقلاب با حضور پرشور مردم و مسولین در سالن آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم رییس کمیته همیاری و تشکلهای مردمی با تشکر از همه افرادی که در برپایی این جشن مردمی کمک نمودند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر17 کمیته در بندرترکمن فعال شده است.

حیدربخشی با اشاره به وظایف این کمیته افزود: آشنا نمودن محرومین با دستاوردهای انقلاب و تلاش جهت محرومیت زدایی ، استفاده از ابتکارات مردمی برای برگزاری جشنهای انقلاب ، بخشی از وظایف این کمیته است.

بخشی با اشاره به برنامه های این تشکل در دهه فجر خاطر نشان کرد: بیش از 85 برنامه از سوی تشکلهای مردمیاری بندرترکمن برای گرامیداشت دهه فجردر نظر گرفته شده است.

امنیت و سلامتی بخشی از نعمتهای فراوان خداوند به ملت اسلامی است

آخوند عبدالرحمان کر در جشن بزرگ انقلاب با تبریک دهه فجر اظهار داشت: خداوند متعال در قران کریم نعمتهای فراوانی را که به بشر ارزانی داشته را مورد سوال قرار می دهد لذا همه ما در برابر این نعمتها مسولیم.

وی افزود: خداوند نعمتهای فراوانی را برای ملتهای اسلامی ارزانی نموده که امنیت و سلامتی بخشی از آنهاست.

امام جمعه موقت اهل سنت بندرترکمن تصریح کرد: نعمت بزرگی همچون رهبری که با بصیرت تمام اقوام و مذاهب را در یک کشور هدایت می کند و اقتدار ایران را موجب شده مایه قدرشناسی است.

آخوند کر اذعان داشت: مسلمین با تفکر در آیات الهی ضمن به جا آوردن فرمان الهی اتحاد و وحدت خود را حفظ می کنند و برای پایداری این اتحاد و انسجام دعای شکر گذار درگاه حق هستند.

وی با اشاره به فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ملت قدرشناس ایران با حضور پررنگ خویش در راهپیمایی 22 بهمن پیام مهم انقلاب را به گوش جهانیان می رسانند ، لذا دشمنانی که برای اتحاد و وحدت مسلمین نقشه کشیدند مطمئن باشند که ملت ما برای خنثی کردن توطئه های آنان همواره یدی واحد در کنار ولایت فقیه هستند و تا پای جان از آرمانهای انقلاب و امام خمینی(ره) دفاع خواهند کرد.

آخوند کر یاداور شد: پیام مهم مردم ایران در 22 بهمن اتحاد وانسجام اقوام و مذاهب در سایه رهبری و اقتدار کشور است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.