1395-11-16 12:08
1754
0
34726
امام جمعه بندرترکمن:

مردم ولایتمدار ایران با حضور پرصلابت در 22 بهمن حافظ انقلاب و رهبری هستند/بازداشت پسر بچه 5ساله ایرانی در آمریکا، تفکری طالبانی است

امام جمعه بندرترکمن گفت: دشمن برای 22بهمن ما برنامه ریزی های وسیعی انجام داده و جنگ روانی خاصی ایجاد کرده است اما مردم ولایتمدار ایران همواره با حضور پرصلابت خویش در 22بهمن حافظ انقلاب و رهبری هستند و نقشه های آنان را خنثی می کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، حجت الاسلام محمد صالح منصوری با تبریک میلاد پربرکت عقیله بنی هاشم ، حضرت زینب و دهه مبارک فجر اظهار داشت: پرستاری شغلی سراسر عشق و فداکاری است به نحوی که مقام پرستاری از بیماران در ردیف تکفیر گناهان انسان است.

وی با اشاره به اقدام رییس جمهور بی عقل آمریکا در ممنوعیت اتباع 7 کشور از جمله ایران به آمریکا تصریح کرد:این طرح رییس جمهور امریکا ضدانسانیت و سراسر غیرانسانی است.

حجت الاسلام منصوری با اشاره اینکه طبق پیش بینی های مقام معظم رهبری آمریکا از درون در حال فروپاشی است ادامه داد: بازداشت پسر بچه ساله ایرانی که از نظر آمریکا تهدید علیه امنیت آمریکاست تفکری طالبانی است.

امام جمعه بندرترکمن افزود: با این رفتار غیر انسانی آمریکا ، خود فروخته های میهن که دم از آمریکا می زدند چشمهاشان روشنتر شد و ورودشان نیز به کعبه امالشان ممنوع شد.

وی با اشاره به اقدام دیگر آمریکا در ممنوعیت ها و تحریمهای جدید ایران از جمله 17 نهاد و 8 شرکت ایرانی اذعان داشت: این اقدامات گلها و نورهای برجام هستند و هر روز ایران را تحریمهای جدیدی می کنند و جای تاسف دارد برای کسانی که اکنون به دنبال سرپوش گذاشتن روی کارهای غلط خود بوده و اعلام می کنند تمام قضایای برجام زیر نظر رهبری انجام شده است!چرا دروغ می گویید مردم ما همه چیز را می دانند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به سخنان سخیف معاون وزیر صنعت در کرمانشاه ابراز داشت: اینکه معاون وزیر صنعت اعلام می کند 21هزار کارخانه و کارهای تولیدی که در دولت قبل تعطیل شده بود ما راه اندازی کردیم واقعا دروغ است ،چرا به مردم دروغ می گویید؟!

وی همچنین با اشاره به سخنان وزیر صنعت در خصوص تصادفات خودروها عنوان کرد: وزیر صنعت می گوید تصادفات خودروها ناشی از راننده است در صورتی که به اذعان همه کارشناسان یکی از عاملهای تصادفات خاصه در دوران اخیر اشکال از لوازم خودرو و لوازم جانبی است ، این در حالی است که وزیر صنعت با روی کارامدن خود اقوام و خویشان خویش را در هیئت مدیره ها و مناصب شرکتهای خودرویی منصوب کرده و برای مبرا ساختن خود از تصادفات اخیر آن را به راننده نسبت می دهد.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه مردم ما زیباترین ملت عالمند اذعان داشت: مردم همیشه در صحنه ایران با حضورهای به موقع و حساس خود در بزنگاه های انقلاب خود را ملتی قدرشناس و تابع رهبری معرفی کرده اند این بار نیز در 22 بهمن این شور و حضور را ثبت خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور بی سابقه مردم در راهپیمایی 22بهمن یادآور شد: دشمن برای 22بهمن ما برنامه ریزی های وسیعی انجام داده و جنگ روانی خاصی ایجاد کرده است اما مردم ولایتمدار ایران همواره با حضور پرصلابت خویش در 22بهمن حافظ انقلاب و رهبری هستند و نقشه های آنان را خنثی می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.