1395-11-18 10:58
1873
0
34827
مسئول بسیج خواهران حوزه کوثر بندرترکمن:

تقویت حس ایثار یکی از مهمترین وظایف بانوان در تاریخ انقلاب اسلامی بود

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ، مسئول بسیج خواهران حوزه کوثر بندرترکمن با خانواده های شهید در روستاهای چپاقلی و قره قاشلی دیدار کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، مسئول بسیج کوثر بندرترکمن به همراه جمعی از بانوان با حضور در منزل شهید عیسی قلی کم در چپاقلی و شهید یعقوب سقلی در قره قاشلی با مادر و خواهر شهید دیدار و بر ادامه راه شهدا تاکید نمود.

در این دیدار صفیه چوگان با اشاره به استقامت و رشادت شهدا در تاریخ دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نتیجه استقامت دلاور مردانی بود که با ایثار مثال زدنی خود نام خود را در تاریخ جاودان کردند.

وی تصریح کرد: بی شک شهدا با انتخاب راه سعادت و جاودانگی در قلبها ماندگار شده تا تاریخ همواره نام آنان را در ذهنها و قلبها مرور و جاودانه کند.

مسول بسیج حوزه کوثر بندرترکمن با اشاره به صبر و استقامت مادران شهدا در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: زنان در دوران و لحظات حساس تاریخ انقلاب اسلامی همواره با تربیت فرزندان انقلابی و پشتیبانی از جبهه های جنگ لحظات زیبا و جاودانه ای را به تصویر کشیدند که قابل بیان نیست.

وی یادآور شد: مادران شهید ، با افتخار و غیرتی خاص فرزندان خود را روانه جبهه های جنگ حق علیه باطل می کردند تا انقلاب و اسلام محفوظ و جاودان شود ، لذا تقویت حس ایثار یکی از مهمترین وظایف بانوان در تاریخ انقلاب اسلامی بود. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.