1396-01-25 18:15
1036
0
37810
امام جمعه بندرترکمن:

ثبت‎نام احمدی‎نژاد در انتخابات دهن‎کجی به رهبری است/ قانون ثبت‎نام انتخابات ریاست جمهوری اشکال جدی دارد/ انکار وعده 100 روزه روحانی دروغ بزرگی است که ایمان مردم را هدف قرار می‎دهد

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به ثبت‎نام احمدی‎نژاد در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: با وجود اینکه مقام معظم رهبری آقای احمدی‎نژاد را برای انتخابات ریاست جمهوری نهی کردند اما متأسفانه ایشان برخلاف سخنان مقام معظم رهبری در انتخابات ثبت‎نام کردند که این اقدام ایشان دهن‎کجی به مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرترکمن، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی سیاسی نماز جمعه بندرترکمن، با اشاره به مراسم معنوی اعتکاف، اظهار کرد: براساس آمارها حدود یک میلیون از مردم به‎ویژه جوانان با حضور در مجالس و محافل خاص از مشغله‎های دنیا جدا شدند و با پروردگار خود راز و نیاز و توسل کردند.

وی با بیان اینکه اعتکاف هر شهر را بیمه می‎کند و به آن شهر انرژی می‎دهد، گفت: در واقع معتکفان که بیشتر آنها از جوانان بوده‎اند انرژی حاصل از اعتکاف را می‎گیرند و به اجتماع وارد می‎کنند.

امام جمعه بندرترکمن با انتقاد از قانون ثبت‎نام انتخابات ریاست جمهوری، افزود: به قانون ثبت‎نام انتخابات ریاست جمهوری اشکال جدی وجود دارد و این مسأله در همه دوره‎ها عده‎ای با هدف ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مشهور شدن و جلوه‎نمایی خود و یا به سخره گرفتن برای ثبت‎نام انتخابات ریاست جمهوری اقدام می‎کنند.

منصوری ادامه داد: اینکه دختر 6 ساله، جوان 18 ساله، نوجوان 12 ساله، فردی دیگر با ادعای پیغمبری و ... برای ثبت‎نام اقدام کرده‎اند حاکی آن است که چنین افرادی انسان‎های بی‎عقلی هستند اما با این شرایط چرا قانون ما باید نقص داشته باشد در حالی که اگر قانون جذب در یک شرکت مدرک لیسانس باشد فردی با مدرک دیپلم را ثبت‎نام نمی‎کنند.

وی متذکر شد: در قانون ما آمده است که یک مدیر باید مدبر باشد، از رجل سیاسی باشد، حداقل سواد آن لیسانس به بالا باشد حال چطور فردی که سطح سواد آن ابتدایی، متوسطه و ... ثبت‎نام می‎کنند که با رد صلاحیت نظر شورای نگهبان عده‎‎ای به شورای نگهبان خرده می‎گیرند.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه عصر امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است، یادآور شد: انتشار تصاویر ثبت‎نام کنندگانی که فاقد صلاحیت ریاست جمهوری هستند موجب می‎شود که سراسر جهان قانون ما را به سخره بگیرند کشوری که می‎خواهد جهان را اداره کند چنین قوانین ضعیفی دارد که مسؤولان باید به طور جدی به این مسأله توجه کنند و نسبت به ثبت‎نام‎کنندگان ریاست جمهوری شرایط و قیدهایی قرار بدهند و ضعف‎های جدی آن را برطرف کنند.

* وزارت اطلاعات و سایر مسؤولان با اشخاصی که علناً به سخنان رهبری دهن‎کجی می‎کنند برخورد کنند

منصوری با بیان اینکه متأسفانه مشاهده کردیم گروه انحرافی برای ثبت‎نام ریاست جمهوری اقدام کردند، بیان کرد: با وجود اینکه مقام معظم رهبری آقای احمدی‎نژاد را برای انتخابات ریاست جمهوری نهی کردند و آقای احمدی‎نژاد هم گفتند سخن مقام معظم رهبری برایشان سند است و یک ده‎هزارم دلم به انتخاب نیست که صدا و نامه ایشان در خصوص عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و یا حمایت از فرد و گروه خاص موجود است، اما متأسفانه برخلاف سخنان مقام معظم رهبری در انتخابات ثبت‎نام کرده که این اقدام ایشان دهن‎کجی به مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم وزارت اطلاعات و سایر مسؤولان با اشخاص این چنینی که به صورت علنی به سخنان مقام معظم رهبری دهن‎کجی می‎کنند برخورد کنند، تصریح کرد: همان افرادی که روزی از آقای احمدی‎نژاد حمایت کردند امروز مقابل ایشان خواهند ایستاد و ذره‎ای برای ایشان ارزش قائل نیستند.

* خدمت بامعرف و مخلصانه مسؤولان به مردم از بزرگترین عبادات است

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، بیان کرد: معظم‎له در این دیدار فرمودند دشمن برنامه دارد تا احساس نمی‎شود و نمی‎توانیم را در مسؤولان کشور القا کند، از این رو همه مسؤولان باید با تأسی از سخنان مقام معظم رهبری به این مسائل توجه کنند و بدانند خدمت با معرف و مخلصانه به مردم از بزرگترین عبادات است.

منصوری با اشاره به حمله موشکی آمریکا به پادگان هوایی سوریه، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این اقدام آمریکا اشتباه و خطای راهبردی است و تکرار خطای گذشتگان آنهاست، روزی مسؤولان قبلی داعش را ایجاد کردند و مسؤولان کنونی در حال تقویت داعش هستند.

وی متذکر شد: امروز اروپا به خاطر اقدام غلط خود در تقویت تکفیری‎ها گرفتار شده و مردم آنها در خانه و خیابان از امینت برخوردار نیستند که آمریکا نیز در حال تکرار همان اشتباه است.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسؤولان و هیأت دولت، تشریح کرد: استفاده مسؤولان از فرصت‎ها برای خدمت به مردم با اخلاص و به‎عنوان عبادت، سعادتمند کردن جامعه و جوانان با تصمیم‎گیری‎های درست و اجرای برنامه‎های فرهنگی و سیاسی و ...، لزوم رونق تولید و اشتغال، جلوگیری از واردات کالاهایی که کارحانجات داخلی را تعطیل می‎کند، حفظ فداکاری‎ها و خون‎های ارزشمندی که در پای نظام ریخته شد و حفظ ارزش‎ها از جمله نکات مهمی بود که معظم‎له در این دیدار بیان کردند.

منصوری با اشاره به سخنان رئیس جمهور در روز ملی فناوری هسته‎ای در خصوص برجام مبنی بر اینکه برجام همانند ابری است که می‎بارد و سرزمین ما را پرآب می‎کند که عده‎ای صدای رعد و برق برجام را نشنیدند اما امروز باران را می‎بینید که بر مردم ما نازل شده است، اذعان کرد: بنده نمی‎دانم این سخنان بر چه اساس و منطقی بیان می‎شود، کجا مردم ایران باران‎های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... را مشاهده کرده‎اند؟

* سخنان رئیس جمهور در نشست خبری موجب خجالت ما شد/ مسؤولی که لباس پیامبری به تن دارد دروغ می‎گوید باید در قیامت پاسخگو باشد

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جمع رسانه‎های داخلی و خارجی، متذکر شد: متأسفانه دکتر روحانی در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی مطالبی را عنوان کردند ما به‎عنوان یک ایرانی از سخنان ایشان خجالت کشیدیم؛ ایشان در حالی سخنان خود را انکار کردند که مقام معظم رهبری در خرداد سال 1392 فرمودند کاندیداها مطالبی به مردم بگویند که در سال بعدی خجالت نکشند و دکتر روحانی در 20 خرداد سال 1392 بیان کرد در دولت تدبیر و امید از دروغ خبری نیست و اگر من به وعده‎های خود عمل نکردم باید جرأت اعلام به مردم را داشته باشم و در حال حاضر جرأت این کار را ندارد.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به سخنان رئیس جمهور در نشست خبری مبنی بر اینکه من کی گفتم مشکلات را 100 روزه حل می‎کنم، من گفتم بعد از 100 روز به مردم عملکردم را گزارش می‌دهم، یادآور شد: این سخن رئیس جمهور دروغ بزرگی است؛ ایشان در حالی این مسأله واضح را انکار می‎کنند که صدا و فیلم آن موجود است، آن وقت می‎گویند دولت تدبیر و امید دروغ نمی‎گوید.

منصوری با بیان اینکه امروز دکتر روحانی می‎گویند انسان عاقل وعده 100 روزه نمی‎دهد، گفت: ما هم معتقد بودیم و همه چنین اعتقادی داشتند اما شما دروغ گفتید که این دروغ شما ایمان عده‎ای را هدف قرار می‎دهد، وقتی یک مسؤولی که لباس پیامبری را به تن دارد چنین دروغی می‎گوید در ایمان مردم اثر منفی می‎گذارد که در قیامت باید پاسخگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که روزی رئیس جمهور آب خوردن مردم را به برجام ربط می‎دادند امروز کلید حل مشکلات را عقل، تلاش و کوشش همگانی اعلام می‎کنند در حالی که مقام معظم رهبری بارها چنین سخنانی را بیان کردند اما متأسفانه برخی افراد رفع تحریم‎ها، مشکلات اقتصادی مردم و ... را به برجام ارتباط می‎دادند که همه این موارد دروغ‎های بزرگی بود که مردم ما را گرفتار خود کرده بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.