1396-02-02 15:57
1259
0
38133
رییس هلال احمر بندرترکمن:

برای حل مشکل سرطان باید توانمندیها را با کار تیمی افزایش داد

در نشستی با حضورمشاور رسانه ای و امور فرهنگی هلال احمر گلستان با رییس هلال احمر بندرترکمن در خصوص بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای جلب مشارکت خیرین حوزه سلامت بندرترکمن بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، محمد صالح افتخاری در نشستی با رییس هلال احمر بندرترکمن برای جلب مشارکت خیرین حوزه سلامت در جهت تجهیز و ادامه احداث مرکز جامع کنترل،پیشگیری و درمان سرطان هلال احمر بندرترکمن گفتگو کردند.

در این نشست مهدی جعفری رئیس هلال احمربندرترکمن و گمیشان گزارشی از مراحل ساخت پروژه مرکز جامع پیشگیری کنترل و درمان سرطان هلال احمربندرترکمن ارائه داد و با اشاره به اهداف و برنامه های ساخت این مرکز اظهار کرد:استان گلستان از کانون های اصلی سرطان در کشور است و این بیماری نه تنها امروز بلکه در آینده نیز کشورمان را دچار گرفتاری های متعدد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: رشد این بیماری در ایران رتبه نخست جهان را دارد که این مهم ضرورت توجه به رشد سرطان را یادآور می شود لذا برای حل این مشکل باید توانمندیها را با کار تیمی افزایش داد.

جعفری با ذکر این مطلب که در هیچ جای جهان دولت ها و متخصصان به تنهایی نمی توانند در این عرصه موفق شوند بلکه نیازمند تلاش خیرین هستیم گفت: در این راستا خیرین و داوطلبان هلال احمربندرترکمن همت کرده و همزمان با نخستین روز هفته دولت سال 94 کلنگ اجرای مرکز جامع کنترل،پیشگیری و درمان سرطان در بندرترکمن با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

وی با بیان اینکه سرطان قابل پیشگیری و درمان است یادآور شد: بسیاری از بیماران استان گلستان برای درمان به تهران و شهرهای دور دست مراجعه می کنند که با احداث این مرکز علاوه برکاهش بار مالی این بیماران می توانند در مرکز درمانی که در استان احداث می شود به معالجه و درمان بپردازند.

جعفری در پایان اقدامات بسیارخوب صورت گرفته در راستای اجرایی شدن عملیات احداث پروژه عظیم مرکز جامع کنترل،پیشگیری ودرمان سرطان هلال احمربندرترکمن را از برکت مشارکت،فعالیت و حمایت همه جانبه خیرین این جمعیت برشمرد و اذعان کرد: برای تحقق اهدافی که با ایجاد مرکزجامع سرطان هلال احمربندرترکمن در حوزه های مختلف مبارزه با این بیماری دنبال می شود نیازمند کمک و مساعدت خیرین برای تجهیز این مرکز هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.