1396-02-20 15:57
1454
0
38841
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن:

انحرافات اخلاقي از برنامه‌هاي جدي استکبار براي به تباهی کشيدن نسل جوان است

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: انحرافات اخلاقي از برنامه‌هاي جدي استکبار براي به تباهی کشيدن نسل جوان است لذا بهترین راه مبارزه با این توطئه این است که جوانان با دستورات و تعاليم اسلام آشنا شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، حجت الاسلام جعفر کوهستانی با تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان  اظهار داشت:جوانى بهترین و حساس ترین دوره  عمر انسان به حساب مى آید لذا در همین دوره است که انسان مى تواند سرنوشت خویش را رقم بزند و افق آیندة خود را روشن و درخشان و یا آن را تیره و تار سازد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن افزود: قالب وجودى یک انسان در دوره ى جوانى شکل مى گیرد و آینده ى او هم بر این اساس رقم مى خورد.

وی تصریح کرد: در هر عصرى جوانان در شکل گیرى موضوعات مختلف در جوامع نقش مؤثرى ایفا مى کنند و در این میان برخى افراد، احزاب، قدرت ها از احساسات پاک،شور و تحرک و نیروى سازنده ى جوانان در راستاى منافع فردى و گروهى خود سود مى برند.

کوهستانی با اشاره به گروه های ملحد و انحرافی که درصدد تخریب افکار و احساسات پاک جوانان هستند خاطر نشان کرد: امروز بسیارى از حرکت‏هاى بى‏دینى و گروههاى انحرافى صرفاً به این دلیل بر خود می‏بالند که به نوعى توانسته ‏اند با گرفتار ساختن چند نفر از جوانان در دام فریبشان، از آنها به نفع نظریات‏شان کار بگیرند و از بى خبرى شان سوء استفاده نمایند.

وی یادآورشد: انحرافات اخلاقي از برنامه‌هاي جدي استکبار براي به تباهی کشيدن نسل جوان است لذا بهترین راه مبارزه با این توطئه این است که جوانان با دستورات و تعاليم اسلام آشنا شوند زيرا سعادت دنيا و آخرت، آرامش و آسايش زندگي در تعاليم و دستورات اسلام است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.