1396-02-31 16:02
1110
0
39314
فرماندار بندرترکمن:

برگزاری انتخابات نشانگر اقتدار و عزت ملی کشور ماست

فرماندار بندرترکمن گفت: برگزاری انتخابات نشانگر اقتدار و عزت ملی کشور ماست و دانش آموزان در این اقتدار سهم بزرگی دارند . 

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، صبح امروز عبدالحکیم فیروزی فرماندار بندرترکمن در جمع دانش آموزان مدرسه مختومقلی گفت: برگزاری انتخابات نشانگر اقتدار و عزت ملی کشور ماست و دانش آموزان در این اقتدار سهم بزرگی دارند. نوجوانان امروز مدیران و مسئولان فردای کشور هستند و از هم اکنون باید احساس مسئولیت کنند.

وی اظهار داشت: برگزاری انتخابات باشکوه وحضورحداکثری مردم پای صندوق های رای نشان دهنده ی پشتیبانی مردم از نظام است و این امر تضمین کننده ی بقا و دوام نظام است.

فیروزی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی ایران حیاتی است و یکی از تکیه گاه های آن را مردم دانست.

فرماندار بندرترکمن پیروزی نظام درعرصه های مختلف را نشات گرفته ازحمایت های مردم ازجمهوری اسلامی ایران دانست وگفت: ثبات و اقتدار ما در عرصه های سیاسی اقتصادی اجتماعی و بین المللی نتیجه ی پشتیبانی مردم از نظام است.

فیروزی مردم ایران را مردمی با شعور و درک بالا ودقیق دانست که با مطالعه کاندیدای موردنظرخودشان را انتخاب خواهندکرد و حمایت از نظام و حضور در انتخابات را میثاق با خون شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم دانست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.