1396-06-16 19:00
1081
0
43770
فرماندار بندرترکمن:

کانون خانواده از اهمیت بالایی برخوردار و در دنیا توجه خاصی به آن می شود

فرماندار بندرترکمن گفت: مهمترین بخش هایی که در جامعه باید کار دقیق و علمی انجام شود بحث خانواده است چرا که کانون خانواده از اهمیت بالایی برخوردار و در دنیا توجه خاصی به آن می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، عبداحکیم فیروزی فرماندار بندرترکمن در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی با محوریت بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اعیاد قربان و غدیر و ولادت امام هادی (ع) گفت: هریک از این اعیاد پیامی با خود دارد که در زندگی ما می تواند تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع خانواده گفت: یکی از مهمترین بخش هایی که در جامعه باید کار دقیق و علمی انجام شود بحث خانواده است چرا که کانون خانواده از اهمیت بالایی برخوردار و در دنیا توجه خاصی به آن می شود.

فرماندار بندرترکمن امراض امروزی را متاثر از ضعف خانواده دانست و گفت: اگر در خانواده خوب کار شود در سایر زمینه ها به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

فیروزی اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور که بیکاری جوانان معضل اول جامعه است ممکن است افراد بازنشسته از کانون توجه خارج شوند در حالیکه باید از ظرفیت های این قشر در جامعه استفاده شود.

وی بازنشستگان را سرمایه های جامعه برشمرد و گفت: پاسداشت از خدمات این بزرگان و عزیزان که سال های متمادی عمر خود را صرف پیشرفت، رشد و بالندگی جامعه کردند بر ما واجب است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.