1396-06-17 11:34
1539
0
43813
معاون فرماندار بندرترکمن:

غدیر رسالتی الهی برای تحکیم و تأیید رسالت پیامبر(ص) است

معاون فرماندار بندرترکمن گفت: غدیر رسالتی الهی برای تحکیم و تأیید رسالت پیامبر(صلی الله علیه وآله) است که نعمت امامت را بر مسلمانان تمام کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، بمناسبت دهه امامت و ولایت مراسمی در اداره محیط زیست بندرترکمن برگزار شد.

در این مراسم سید صادق شیرنگی معاون فرماندار بندرترکمن با تبریک این اعیاد فرخنده اظهار داشت: غدیر رسالتی الهی برای تحکیم و تأیید رسالت پیامبر(صلی الله علیه وآله) است که نعمت امامت را بر مسلمانان تمام کرد.

وی افزود: غدیر سرچشمه همیشه جوشان ولایت و حضرت علی (ع) مظهر تقوا، علم ، شجاعت و عدالت است لذا عید متعلق به همه مسلمانان شیعه و سنی است.

شیرنگی با اشاره به اینکه غدیر عید همه بشریت، مسلمین و شیعیان است تصریح کرد: فرهنگ غدیر، فرهنگ وحدت، برادری، عطوفت و مهربانی بوده و امروز اگر مدافعان حرم در اقصی نقاط دنیا جانفشانی می کنند و برای دفاع از اسلام ناب جان خود را تقدیم می کنند، برای احیاء و ترویج فرهنگ غدیر است.

وی همچنین ولایت و امامت را راهگشا و چراغ هدایت مردم برای رسیدن به کمال و سعادت اخروی و دنیوی خواند و از تلاش های محیط زیست شهرستان برای برگزاری مراسمات بزرگداشت اعیاد اسلامی تجلیل کرد.

در این مراسم همچنین علی بیانی رییس اداره محیط زیست بندرترکمن نیز ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر گفت : برگزاری جشن های مذهبی و دینی موجب تقویت وحدت بین برادران مسلمان می شود.

در این مراسم به سادات اداره و نیز افرادی که نامشان مزین به اسماء و القاب حضرت علی (ع) بودند هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.