1396-08-25 15:02
1007
0
46612
رییس کارگروه مدیریت پسماند:

مسئولین به کارهای محوله در مورد وضعیت نامطلوب مدیریت پسماند بندرترکمن توجه نمایند

چهارمین نشست گروه مدیریت و پسماند در راستای پیگیری مصوبات پیشین با حضور شیرنگی معاون فرماندار و رییس کارگروه، بخشداران مرکزی و سیجوال، کارشناس شهرداری،بیانی دبیر کارگروه و رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و سایر اعضا در فرمانداری بندرترکمن برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، علی بیانی دبیر کارگروه از مهلت داده شده به شهرداری جهت برطرف سازی مشکلات و معضلات موجود در سطح شهر و عدم انجام اقدامات موثر و جدی از سوی مسئولین شهرداری بندرترکمن با توجه به پایش های مکرر کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و گزارش ارائه شده از سوی آنان درباره وضعیت پسماند شهرستان، مطالبی را بیان نمودند.

همچنین شیرنگی رییس کارگروه مدیریت پسماند با ابراز تاسف و تسلیت وقوع زلزله در غرب کشور و کشته شدن جمعی از هموطنان عزیز به لزوم حساس بودن مسئولین به مسئولیت های محوله شان، در مورد وضعیت نامطلوب مدیریت پسماند شهرستان، لزوم توجه مسئولین مخصوصاً شهرداری بندر ترکمن را خواستار شدند.

معاون فرماندار بندرترکمن برلزوم جدیت بیشتر مسئولین شهرداری در پیگیری امور محوله و برخورد با متخلفین تاکید و یکی از عوامل اصلی بوجود آمدن این وضعیت را اصناف و بی برنامه گی دانست و یادآور شد: اصناف شهرستان برنامه ای جهت مدیریت پسماند های تولید شده از سوی آنها نداشته و زباله ها را در سطح شهر و در جلوی مغازه ها بصورت بسیار ناخوشایند رها میکنند.

شیرنگی ادامه داد: در همین زمینه نیز شهرداری طبق مصوبات جلسه قبلی کارگروه موظف به انجام جلسه با اصناف بود که متاسفانه هیچگونه اقدامی صورت نگرفت و کماکان شاهد معضلات موجود در سطح شهر هستیم.

وی خاطر نشان کرد: ضمناً استفاده از گروهای طنز نمایشی و اجرای برنامه های نمایشی در بخش های مختلف شهر جهت یادآوری مردم در زمینه حفظ محیط زیست شهروندی و کمک گرفتن از معتمدین محل،جزو راه حل های پیشنهای جهت برطرف نمودن مشکل پسماند شهرستان است .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.