1396-08-29 13:02
1128
0
46769
فرمانده سپاه بندرترکمن:

بیش از 100 برنامه گرامیداشت هفته بسیج در بندرترکمن برگزار می شود

فرمانده سپاه بندرترکمن گفت: بیش از 100 برنامه در هفته بسیج برگزار می شود که در عرصه های اقتصادمقاومتی، محرومیت زدایی، فرهنگی و تربیتی، دفاعی، ورزشی و عمرانی می باشد.

آوای ترکمن،همزمان با آغاز هفته بسیج سرهنگ جواد جعفریان فرمانده سپاه بندرترکمن در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار کرد: 5 آذر سالروز تشکیل لشکر مخلص خداست که از تجمع انسان های دلشیفته سیراب شده مکتب عاشورای حسینی است.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان با تمسک به ارزش های ناب اسلامی در همه صحنه های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی آماده اند،  افزود: بصیرت و ولایتمداری مهمترین شاخصه های بسیج است که همواره موجب رعب و ترس در دل های دشمنان شده است.

سرهنگ جعفریان با اشاره به شعار امسال هفته بسیج تصریح کرد: برنامه های امسال هفته بسیج با شعار "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" آغاز خواهد شد.

وی با بیان به اینکه در بندرترکمن بیش از 100 برنامه در هفته بسیج برگزار می شود، اذعان داشت: برنامه های هفته بسیج در عرصه های اقتصادمقاومتی، محرومیت زدایی، فرهنگی و تربیتی، دفاعی، ورزشی و عمرانی برگزار می شود.

فرمانده سپاه بندرترکمن با اشاره به مهمترین برنامه های هفته بسیج در بندرترکمن عنوان کرد: تجدید میثاق با آرمان های شهدا در قالب غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، افتتاح یک مسجد در روستای قره قاشلی، افتتاح غسالخانه در روستای ایوان آباد، برگزاری یادواره شهدای شهرستان و شهیده منا مرجان نازقلیچی شهیده شاخص سال جاری از جمله بخشی از مهمترین برنامه هاست.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک و نیم میلیارد ریال وام اشتغالزایی در زمینه اقتصاد مقاومتی در 6 ماهه نخست سال به متقاضیان واگذار شد، بیان کرد: گردهمایی بسیجیان رده های مقاومت در مساجد در قالب میقات با صالحین، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری میز خدمت در قالب پاسخگویی مسئولین به مردم در 2 مسجد شهری و روستایی، گرامیداشت و صبحگاه اقتدار با نام شکوه مقاومت با حضور بسیجیان رده های مقاومت و برگزاری مسابقات دو و میدانی کشوری به میزبانی بندرترکمن از جمله دیگر برنامه های مهم شهرستان در هفته بسیج است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.