1396-10-20 12:37
1422
0
48984
نماینده ولی فقیه در سپاه بندرترکمن:

اعتراض به گرانی حق مردم بوده است / مراقب حربه های دشمن باشیم

نماینده ولی فقیه در سپاه بندرترکمن گفت: اعتراض به گرانی حق مردم بوده است ولی این دلیل نمی شود برخی ها که دست نشانده دشمن ما هستند بخواهند به مقدسات کشور ما جسارت کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین مجتبی طاهری ظهر امروز در جمع بسیجیان بندرترکمن با اشاره به وضعیت معشیت مردم اظهار کرد: امروز در بین مردم مشکلات معیشتی فراوانی وجود دارد، معضل بیکاری و گرانی را مسئولین باید چاره کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بندر ترکمن تاکید کرد: مشکلات اقتصادی یکی از عوامل تجمع اخیر مردم بوده که این حق طبیعی مردم است که نسبت به گرانی و اوضاع نا بسامان بازار گلایه داشته باشند و حرف خودشان را به مسئولین بزنند، ولی از این فضای به وجود آمده دشمن نهایت استفاده را کرده بود.

طاهری ادامه داد: پشت پرده این اختشاشات هم به صورت محکم کشوهایی ایستادند و این اختشاشات را ساپورت کرده اند تا به نتایج مقصود دست پیدا کنند، فکر می کردند از این آب گل آلود می توانند ماهی بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: مردم از وضعیت گرانی خسته شده بودند و بعد از یک سال از انتخاب رئیس جمهور به خیابانها آمده اند و اعتراض خود را این گونه اعلام داشته اند این نشان از نارضایتی مردم از وضعیت معیشت و بازار بوده است.

نماینده ولی فقیه در پایان متذکر شد: باز هم حضور دوباره مردم بصیر و هوشیار ما در خیابانها مجدداً فتنه ها را خنثی کرده است. در آینده هم باید هوشیاری خود را به صورت دقیق تری حفظ کنیم تا ندانسته یا ناخواسته در دامی که دشمنان پهن می کنند نیفتیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.