1396-12-15 14:40
1068
0
51270
مدیر حوزه جامعه المصطفی گرگان:

رسالت بزرگ زنان با زنده نگهداشتن فرهنگ فاطمی حفظ و پاسداری می شود

مدیر حوزه جامعه المصطفی گرگان در بندرترکمن گفت: وظیفه تمام بانوان عمل به سیره حضرت زهرا(س) است لذا رسالت بزرگ زنان با زنده نگهداشتن فرهنگ فاطمی حفظ و پاسداری خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ،سخنران ویژه جشن گرامیداشت روز مادر در بندرترکمن با تبریک ایام فرخنده گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت:حضرت فاطمه زهرا (س)نمونه و الگوی زنان مسلمان است.

بانو قورچاق مدرس و مدیر حوزه علمیه جامعه المصطفی گرگان افزود:زن در جایگاه اسلام از مقام بالایی برخوردار است با توجه اینکه نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند زن نیز بهترین و مهمترین نقش تربیتی را در جامعه ایفا می کنند.

وی تصریح کرد:عفاف و حجاب زن مسلمان مایه کرامت انسانی و حفظ ارزشهاست لذا اگر درک صحیحی از جایگاه والای حضرت زهرا (س) داشته باشیم به عظمت نقش زن بیش از پیش واقف می شویم.

قورچای اضافه کرد:حضرت فاطمه از دیدگاه تمامی مذاهب ،الگوی زنان تعریف شده است و زنان در جامعه نقش بسیار برجسته ای دارند که با حفظ ارزشهای اسلامی وعفاف و حجاب این نقش جلوه دیگری می یابد.

مدرس حوزه علمیه جامعه المصطفی گرگان خاطر نشان کرد: وظیفه تمام بانوان عمل به سیره حضرت زهرا(س) است لذا رسالت بزرگ زنان با زنده نگهداشتن فرهنگ فاطمی حفظ و پاسداری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.