1397-09-20 05:12
2110
0
59433
به مناسبت روز دانشجو برگزار شد؛

مراسم متمرکز و استانی کانون های دانشجویی هلال احمر گلستان + تصاویر

مراسم متمرکز و استانی کانون های دانشجویی هلال احمرگلستان با میزبانی بندرترکمن و به مناسبت روز دانشجو برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان بندرترکمن، محمد علی هروی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان گلستان در جشن بزرگ کانونهای دانشجویی هلال احمرگلستان که به مناسبت روز دانشجو در محل دانشگاه پیام نور مرکز بندرترکمن دوشنبه ۱۹ آذر برگزارشد، اظهار کرد: کانونهای دانشجویی هلال احمر در جهت اصول هفتگانه واهداف چهارگانه تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسانها، کوشش‌برای برقراری صلح ودوستی وهمچنین حمایت از سلامت وزندگی انسانها وبه منظور تحقق اهداف سازمان جوانان هلال احمر در دانشگاهها وموسسات آموزش عالی کشور فعالیت می کند.

دکترهروی با اشاره به بین المللی وجهانی بودن فعالیتهای جمعیت هلال گفت: واکسیناسیون حجاج و عتبات همچنین خدماتی که در مرکز پزشکی حج و‌ زیارت ارائه می شود از نمونه این فعالیتها در هلال احمر است.

مدیرعامل هلال احمرگلستان در ادامه با بیان این مطلب که روز دانشجو فریاد عدالت خواهی وخدا محوری ملت ایران بود و برای همیشه چراغ راه مردم است، گفت: جوانان هلال احمر که دارای فطرت پاک وخداجو هستند ملبس به لباس پرافتخار هلال احمر با ثبات قدم و خلوص نیت درخط مقدم فعالیتهای سازنده جامعه حضور دارند و عرصه های مختلف خدمت رسانی می کنند.

مهدی جعفری رییس هلال احمر بندرترکمن که میزبان این گردهمایی بود درباره برنامه های انجام شده گفت: این مراسم با همکاری هلال احمربندرترکمن و دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد و با اجرای برنامه های متنوع وبرپایی غرفه های متعدد، گوشه ای از فعالیتهای امدادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی جمعیت هلال احمر به نمایش گذاشته شد و نمایشگاه مانکن های آموزشی وکتب امدادی همچنین حضور سگهای جستجو ونجات ، فراخوان عضویت ،برپایی ایستگاه سلامت از برنامه های این مراسم بود. 

وی افزود: برپایی پایگاه اطلاع رسانی ایدز با اجرای مسابقه از برنامه های دیگر این همایش بود که با مشارکت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان صورت گرفت و در پایان به برندگان مسابقه جوایزی اهدا شد وبرنامه دیگر اجرای تئاتر خیابانی در راستای آگاهی بخشی آسیبهای فضای مجازی بود که با همکاری نیروی انتظامی شهرستان انجام گرفت.

مهدی جعفری در پایان یاد آور شد: کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه پیام نور مرکز بندرترکمن سال ۱۳۸۰ تشکیل شد و در طی این سالها با عضوگیری از بین دانشجویان داوطلب و برنامه ریزی جهت آموزش و بکارگیری دانشجویان همچنین آماده نمودن آنان برای شرکت در فعالیت های امدادی ، اجتماعی ، فرهنگی و خدمات عام المنفعه فعالیت می کند. 

گفتنی است: رییس دانشگاه پیام نور مرکز بندرترکمن، فرمانداربندرترکمن، مدیرعامل هلال احمر گلستان ومعاون بسیج اساتید استان گلستان از سخنرانان این مراسم بودند و در پایان با اهداء لوح از دبیران کانونهای دانشجویی هلال احمر در دانشگاه های استان تقدیر وقدردانی شد.

Helal 1

Helal 1

Helal 1

Helal 1

Helal 1

Helal 1

Helal 1

Helal 1

Helal 1

Helal 1

Helal 1

Helal 1

Helal 1

Helal 1

Helal 1

Helal 1

Helal 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.