1396-03-04 12:04
1310
0
39464
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان:

بیش از یک میلیارد تومان برای نوسازی کتابخانه های عمومی گلستان هزینه شد/ برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان گفت: در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 200 هزار تومان به بازسازی، تجهیزات و راه اندازی کتابخانه های عمومی با قدمت قدیمی در استان گلستان هزینه شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، رضا قوانلو مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان در حاشیه افتتاح آیین نوسازی کتابخانه عمومی شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگاران گفت: زیباسازی و نوسازی کتابخانه عمومی رامیان با 50 سال قدمت از جمله رنگ آمیزی، مرمت و بازسازی و کف سازی مناسب انجام شد.

وی اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 200 هزار تومان به بازسازی، تجهیزات و راه اندازی کتابخانه های عمومی با قدمت قدیمی در استان گلستان هزینه شد و برای ادامه کار به همین میزان مبلغ مورد نیاز است.

وی با اشاره به 75 کتابخانه عمومی شهری و روستایی در استان گلستان، افزود: در سال جاری تعداد 10 کتابخانه برای نوسازی در اولویت قرار دارند.

قوانلو بیان کرد: 200 میلیون تومان برای مرمت سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی شهرستان رامیان اعتبار لازم است و در صورت تامین تملک دارایی از شهرستان توسط فرماندار و مدیریت منابع استانی تا پایان سال جاری انجام می شود.

وی عنوان کرد: هفتمین جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) توسط اداره کتابخانه های عمومی گلستان برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان تصریح کرد: این مسابقات بصورت آنلاین و مراجعه به سایت www.iranpl.ir و مکتوب با مراجعه  به کتابخانه های عمومی، از فروردین آغاز و تا اول تیر ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه دارای جوایز ارزشمند در سطح ملی و استانی است و در دهه کرامت از برگزیدگان استانی تقدیر می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.